maanantai 10. kesäkuuta 2013

Surprised??

Heippa kaikki! Kuten tiedätte, en mainosta mitään sellaista, mihin en itse usko ja siksi olen joutunut kohteliaasti kieltäytymään monista yhteistyötarjouksista. Nyt kävi kuitenkin niin, että minuun otettiin yhteyttä Espritiltä ja täällä mä nyt siitä kirjoitan (kyseessä on siis mainospostaus). Minäpä selitän miksi.....

Mun ensimmäinen ajatus Espritin sähköpostin luettuani oli: "Luojan kiitos, jokin sellainen yritys, jonka tunnen ja jota arvostan."

Mun toinen ajatus oli: "Ounou, mun äiti rakastaa Espritiä, joten ehkäpä tämä ei ole mun juttu."

Uteliaisuus kuitenkin voitti ja ajattelin tutustua nettisivuihin, sillä jos ei muuta, niin onhan äidin synttärit sentään tulossa. Päätin siis selata sivuja ennen vastausta. Vaikka Espritillä on minun makuuni vielä hieman tekemistä, niin olin todella positiivisesti yllättynyt Espritin faceliftista!! Mallit olivat nuorentuneet, mekot olivat nuorekkaita, mutta helman pituus silti sopivasti polveen asti ja musta-valkoteema oli ihan huippukiva. :) Katsokaapa esim. näitä:




Musta-valkoinen on aina ollut suosikkiyhdistelmäni ja erityisesti tänä keväänä olen ollut heikkona tähän yhdistelmään ja tehnyt useamman postauksen aiheesta (täällä, täällä ja täällä). Hinta on kenties ainoa tekijä, joka estää juoksemasta samantien kauppaan!

Noh, sitten löysin nettisivuilta vielä yhden erittäin kivan mekon ja viikonlopun kauppareissulla se päätyi jopa ostoskassiini! Joten ajattelin, että miksi en sitten kirjoittaisi aiheesta blogissakin. En tiedä miksi tietyt brändit profiloituvat niin eri tavalla eri maissa. Ajatellaan esimerkiksi Guessia Suomessa ja Jenkeissä.....tai onhan näitä, joten ei aleta sormella osoittelemaan.


 


Mutta tässä tämä mekko, jonka ostin. Se on kyllä just passelin pituinen töihin ja istuu kivasti päällä. Ja palatakseni vielä edelliseen asiaan, niin kyllä se stailaus vaan tekee niin paljon!! Ehkä mä olen pinnallinen, mutta vaikka näyttäisin luonnossa tuolta oikeanpuolimmaiselta kuvalta, niin kyllä mä todennäköisemmin ostan vaatteet, jos ne näyttää samalta kuin vasemmassa kuvassa, heh. Vai mitä sanotte tästä mun mekon stailauksesta? En olisi ikinä eksynyt Espritin nettisivuille taikka osastolle / liikkeeseen, ilman tätä yhteydenottoa taikka nettisivuilla surffailua. Enkä olisi ikinä päätynyt sovittamaan mekkoa jos olisin nähnyt vain oikeanpuolimmaisen kuvan.



Siispä tässä vastaus, miksi suostuin yhteistyöhön. Yritykset tekevät kovasti töitä, mutta toisinaan heidän viesti ei tule perille oikeaan kohderyhmään tai oikealla tavalla. Minäkin tuomitsin aivan liian nopeasti. Mutta onni onnettomuudessa, mulla on nyt kaapissani lisää rakastamaani raitaa ja ehkä joku teistä löytää Espritin nettisivuilta jotain muuta. Alku on tosiaan lupaava, joten jään mielenkiinnolla seuraamaan kehitystä! Vähän kyllä kutkuttaisi tuo raidallinen maksimekko...... ;)

Lisää inspiraatiota löydät täältä: http://www.esprit.fi/

2 kommenttia:

  1. Tein myös hiljattain yhteistyöpostuksen Espritin kanssa ja samoja mekkoja esiintyi minunkin postauksessa. Tuo ostamasi mekko on kyllä ihana, odotan asukuvia siitä. Itse tilasin erään toisen raitamekon. :)
    Niin ja just tuota samaa maksimekkoa katselin, ois niin ihana. Äskettäin tuli alekoodi Espitille, taidan käyttää sen pois. ;)

    VastaaPoista
  2. Raitainen maximekko on ihana ! Myös oma mekkosin on tosi kaunis ja sopii hyvin työmekoksi.

    Kivasti pohdit tätä aihetta kuinka tietyt merkit profiloituu tiettyyn ikään ja / tai tyyliin. Itse olen vierastanut Espritin vaatteieta niiden liian kalssisen imagon vuoksi. Samaa kategoriaa ovat mielestäni Gant ja Tommy Hilfiger. Mutta kuten totesit asustamalla voi vaatteiden ilmettä muuttaa aika tavalla. Usein kuitenkin ostamme vaatteita tietyn fiiliksen vuoksi ja brändit mainoskuvillaan luovat sitä.

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...