sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Street Art By Me


Tässä pikainen kurkistus eiliseen asuuni. Ihme ja kumma, en onnistunut sotkemaan itseäni tehdessäni tätä Aussie Street Art -"taideteosta"! :)


Tosiaan, eilen oli vähän erilainen lauantai ja vähän erilainen työpäivä..... :)

Ja asiasta seinään, mä olen yrittänyt perjantaista asti tuhlata rahojani Nathalie Schutermanin verkkokaupassa, mutta, ne ei vastaa mun mailiin, eikä kaupat sen vuoksi etene. Sieltä on kyllä mahdottomuus saada mitään alesta, jos ei mene suoraan paikan päälle! Virheestä oppineena, täytyy ajoittaa Tukholman matkat vähän paremmin.....!!!

2 kommenttia:

  1. Hei Elena!
    Oletko yrittänyt soittaa Schuttikselle? Jos eivät ole vastanneet meiliisi kertonee siitä, että kiirettä pitää. Olen aina saanut ystävällistä palvelua sekä livenä että puhelimitse. Nyt haluaisin Fendin 2jours toten. 40 % prosenttia tullee heinäkuun alussa, jolloin meillä on varattuna matka Tukholmaan. Mutta onko laukkuja vielä silloin jäljellä? Saanen olla utelias ja kysyä mitä aiot tilata? t. Maija

    VastaaPoista
  2. Wau, tosi hieno pöytä!!! :) Mä muuten meen jossain vaihees kesää Tukholmaan, joten saa tehdä tilauksia.

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...