tiistai 11. kesäkuuta 2013

perfection





(Kuvat: Gary Pepper)

Mä olen kyllä ihan totaalisen rakastunut tähän naiseen!! Ja hänen poikaystäväänsä kanssa, sillä mullekin kelpaisi tuollainen hovikuvaaja, hih! ;) Mutta parasta on nähdä inspiroiva henkilö hiuksilla, joita itsellekin suunnittelee. Mä olen lapsesta asti ihaillut pitkiä hiuksia ja toivonut niitä jokaisella kakkukynttilöiden puhalluksella, mutta niin se vaan menee, kaikella on aikansa ja nyt mä odotan ihan hulluna kampaajaa ja hiusten lyhentämistä!! Eikä muuten näytä yhtään hullummalta tuollainen tukka, harmi vaan, etta aasialaisia piirteitä ja mustia kiiltäviä hiuksia ei saa millään..... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...