perjantai 7. kesäkuuta 2013

long time no see.....





(Kuvat: Zimbio)

Tervehdys pitkästä aikaa! Ette arvaakaan miten väsynyt mä oon! Mä en itsekään arvannut, että ihminen voi olla näin väsynyt, mutta kas, tässä sitä ollaan. Töissä on ollut niin paljon uutta ja niin paljon pitkiä päivä, että mulla ei yksinkertaisesti ole riittänyt energiaa eikä vuorokauden tunnit blogin päivittämiseen. Mutta kuten joku joskus sanoi, mä en ole missään tallissa, joten miksi ottaa siitä stressiä.... Tässäpä siis muutama kuva Oliviasta. Tuo bleiseri on pelottavan saman näköinen kuin mun Zaran bleiseri muutaman vuoden takaa ja tuo hame on edeelleen niin ihana, mutta niiiiiiiiiin lyhyt! Ja mä olen jo niiiiiiiiin vanha, heh..... :)

Viikonloppuna aion rentoutua oikein olan takaa, huomenna suunnitelen uimista ja kisakatsomon perustamista, sillä huomenna on prinsessa Madeleinen häät. Meinaatteko katsoa??


1 kommentti:

  1. upea tuo kroko-antigona<3 hintaakin mahtaa olla vähän liikaa en edes uskalla etsiä:D ei voi kuin ihailla miten olivia aina onnistuu asuissaan!:)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...