torstai 20. kesäkuuta 2013

leo




(Kuvat: Sofis Snapshots)

Jonkin aikaa sitten törmäsin näihin upeisiin kuviin ja koska olen yrittänyt metsästää leokuosisia housuja jo kolme kesää, niin tilasin nämä H&M versiot tietysti itsellenikin. Valitettavasti mulle lahkeen pituus oli taas kerran liian lyhyt, eikä se vaan näytä hyvältä, vaikka kuinka yrittäisi housuja lököttää. Ajattelin kuitenkin, että jollekin toiselle nämä voisi sopia ja näin alennusmyyntien aikaan, joku saatta vielä bongata nämä housut hyvään hintaan!

Joko olette tehneet ale-löytöjä vai jätättekö shoppailut kokonaan väliin? Mä panostan lähinnä verkkokauppoihin ja niihin tuotteisiin, joita olen kuolannut jo useamman kuukauden, mutta Zarassa joutuu varmaan pyörähtää tälläkin kertaa. Muuten, tietääkö joku tarkan päivän, koska Zaran alet alkaa?? :)

2 kommenttia:

  1. Tänään alkoi :)
    -a

    VastaaPoista
  2. Leo-himotus on kummallsista. minulla on se koko ajan. olen hankkinut mm. Roberto C. silkkisen puseron, mutta en ole käyttänyt sitä. Leo-huiveja on helpompi käyttää. I-Elina.

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...