maanantai 17. kesäkuuta 2013

DVF Zarita

Arvaatteko, mitä yhteistä näillä kuvilla on? Kyllä, se on DVF:n Zarita mekko, joka on yksi niistä, mitä olen katsellut sillä silmällä....



Sunnuntaina kävi aikamoinen mäihä, kun löysin yhden mustan Zaritan Stockalta -40% alesta!! Siellä se roikkui yksinäisenä normaalihintaisten joukossa ja sattui olee sopivasti mun kokoa. Tai no, mun koko olisi ehkä yhtä kokoa pienempi, mutta koska mä en halunnut, että kyseinen mekko olisi liian lyhyt tai liian makkarankuori, niin tämä isompi koko olikin sitten just hyvä! Se lasketutuu juuri sopivasti, on vähän varatalonmyötäinen, mutta silti väljä vyötäröltä, sopivan pituinen jopa töihin, siinä on ihanat kaula-aukko ja selkäosa.....

Mun oma mekko on siis musta, mutta jotta yksityiskohdat näkyisi paremmin, laitoin tähän kuvia sinisestä mekosta. Ja ai että miten kivan tuntuinen mekko onkaan päällä! Sisävuoren kangas on ihana pehmeä, ja tässä mekossa tuntee itsensä samalla asialliseksi ja naiselliseksi - ihana! :) .....ja taitaa päästä heti tiistaina päälle...;)

Ja mikä tärkeitä, kysessä ei ole heräteostos, vaan edelleenkin jotain, mitä kirjasin joulukuussa mun ostoslistalle. Tavoitteena oli siis hankkia muutamia kivoja ja laadukkaita mekkoja ja nyt mulla on kasassa musta pitkähihainen villamekko IROlta ja nyt tämä musta pitsinen hihallinen versio DVF:ltä. Seuraavaksi jotain väriä kiitos.... :)



1 kommentti:

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...