keskiviikko 15. toukokuuta 2013

päivän asu








Tässäpä taas vaihteeksi asukuvia. Uskokaa tai älkää, mutta laitoin jalkoihin jo itseruskettavaakin ja ne oikeesti näyttää livenä ruskettuneilta, MUTTA kuvia se ei pelastanut! Ei sitten yhtään.... Kesää odotellessa.

Oletteko muuten huomanneet itsessäni sellaisen ilmiön, ettette enää jaksa ottaa aurinkoa? En tiedä liittyykö tämä ikään, viisastumiseen vai mihin, mutta kymmenen vuotta sitten jaksoin kärtsätä itseäni tuntikaupalla. Tänä päivänä aurinkolomat ei taas kiinnosta enää yhtään, auringonotosta on tullut tylsää ja auringonotto tuntuu muutenkin turhalta, kun rusketusta varten tarvitaan epänormaali määrä aurinkotunteja suhteessa siihen aikaan, jona rusketuksesta pääsee nauttimaan.... Kyllä mä aion jatkossakin ottaa aurinkoa, mutta en tarkoituksella enkä suurissa määrissä.

Senpä takia sitä lomakin mietin... Rantalomat eivät tule kysymykseenkään, sen sijaan kaupunkilomat on mun juttu. Jos molemmat ominaisuudet yhdistyvät samassa kohteessa niin aina parempi. Mä tiedän, miltä Rooman kuumuus, josta ed. postauksessa varoiteltiin, voi tuntua. Olenhan viettänyt heinäkuussa viikon Ateenassa ja kiivennyt Akropolikseen, kun varjossa oli +46C. Mutta lämpö ei ole mua ennenkään pysäyttänyt, eikä mulla ole kerta kaikkiaan mitään muita hyviä lomakohdeideoita?!! Siispä kommenttina edellisen postauksen kommenteihin, jos ei Roomaan, niin minne sitten? Ja jos Roomaan, niin niistä matkavinkeistä olen edelleen kiitollinen, vaikka Rooman aika olisikin myöhemmin.... :)


1 kommentti:

  1. Heh, mulle on käynyt juuri samoin auringonoton suhteen! :) Ei vaan jaksa enää kököttää paikoillaan auringossa ja samalla on myös enemmän alkanut tiedostaa auringon haittapuolia..

    Saako muuten kysäistä housujesi merkkiä? Tosi kauniin näköiset ja omassa työvaatekaapissa olisi juuri tuontapaisten mentävä aukko.. ;)

    -Sara

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...