perjantai 10. toukokuuta 2013

päivän asu




Kuten huomaatte Nykistä on tullut mun vakiotausta ja mun postausten sisältö korreloi täysin sen kanssa miten suuri osuus työkuvioilla on elämässäni. Kiireisinä päivinä, en kerkiä viettää tunteja koneella, eikä pääkään tunnu iltaisin enää toimivan. Ja toisaalta taas töihin kun joutuu pukeutumaan (muutenhan mä kulkisin koko ajan valkoisessa kylpytakissani), niin asukuvien ottamien tuntuu helpoimmalta ratkaisulta....varsinkin nyt kun sopiva tausta on ehkä vihdoin löytynyt.

Ja herranjestas mun jalat näyttää kuvissa valkoisilta!!!!! Apua! Ja ei. Mulla ei ole sukkahousuja jalassa. ;) Rusketuksesta ei kylläkään ole kuuloakaan, mutta näissä kuvissa valkoisuus oikein korostuu, jalathan on ihan saman sävyiset kuin mun paita, heh!!! Ja yleensä mun kasvot on se ruumiinosa, mihin väri ei tartu. Oisko solkku kenties paikallaan...................... ;)

P.S. Mä en ehkä kerkiä postailla enää tänään ja huomennakin voi olla kiire aikataulu, mutta mä yritän laittaa jotain Instagrammiin, joten muistakaa seurata sieltä! :)

2 kommenttia:

  1. Todella kaunis asu! Ja voi miten upea tuo laukku on!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, laukku on ehkä yksi parhaimpia ostoksiani ikinä, ollut niin kovassa käytössä, että on maksanut itsensä jo sata kertaa takaisin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...