keskiviikko 29. toukokuuta 2013

lady in red





(Kuvat täältä.)

Herrajestas, että punainen väri näyttää kauniilta!! Mä olen kyllä kuin harakka, kuin näen punaista....vai pitäisikö sanoa härkä?? ;) Ja sitten mä olen ihan kade aasialaisille naisille, sillä mä tekisin mitä vaan, jos saisin tuollaisen paksun mustan tukan ja täydellisen geisha-ihon. Ja aasialaiset näyttää kalpeanakin superhyvältä. Itsellä taas alkaa olla jälleen se aika vuodesta, kun ei tiedä mitä pukea päälle. Ilmastoinnissa toimistolla jäätyy, ulkona on niin kuuma, että sukkikset alkaa olla vähän out ja paljain jaloin nyt ei muutenkaan kehtaa vielä mennä mihinkään. Ja mä olen maailman laiskin solarium-käyttäjä ja itseruskettavien läträäjä.... :) Mutta niin se elämä vaan menee, että niillä korteilla pelataan, mitä on jaettu ja onneksi punainen sopii hyvin myös blondeille! :) Ja noi CO-kengät - pure loooooooove! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...