tiistai 28. toukokuuta 2013

in my jewelry box








Viime päivinä, kun blogia on tullut päivitettyä harvemmin, olen huomannut, mistä kaikesta olen jäänyt elämässäni paitsi. Blogiloma ei ole varmastikaan ainoa syy tähän, mutta onpahan ollut ainakin aikaa ajatella näitä asioita... Mä en tajunnut sitä, kuinka paljon kaipasin normaaleja asioita ja pieniä iloja - nurmikolla kävelyä paljain varpain, juoksulenkkiä ja kuumottavaa tunnetta reisissä sen jälkeen, rakkaiden ihmisten seuraa, hyvää ruokaa, kasvonaamiota... Mä jopa ostin liput Flamingo Spahan ja aion mennä kokeilemaan uudestaan sitä, mikä lapsena sai aina uudestisyntyneen olon, eli uimista, saunomista, poreammeessa lillumista ja rusinaksi muuttumista. Teinpähän myös jotain, mikä oli tämän vuoden To Do -listalla eli ostin itselleni keikkalipun. Eikä mihin tahansa keikalle, vaan kuuntelemaan Eros Ramazzottia, joka on mun ikiaikainen suosikki!! Huomenna illalla siis sitä.... :)

Mutta viime päivien ilon aiheet ovat toki liittyneet niihin pinnallisempiinkin asiohin ja mm. korulippaan täydennykseen. Kuten Instagrammia seuraavat jo huomasikin, ostin vihdoin ja viimein toisen YSL Arty -sormuksen, jollaisesta unelmoin viime kesästä asti. Nyt on vihdoin vedetty yli ostoslistalta myös Arty tummalla korukivellä! :)

2 kommenttia:

  1. Miten noiden Artyjen koot oikein menevät? -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ihan pihalla kaikista sormusten kokoluokituksista, paitsi Suomen milleistä ja ainoa mitä voin kertoa on se, että mun nimettömän koko on about 16- ja YSL:n sormuksessa se on 5. Toivottavasti tämä auttaa! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...