torstai 2. toukokuuta 2013

French Sole





Kenkäprojekti jatkukoon! Seuraavaksi ostoslistalla olisi ballerinoja. Mulla on yhdet French Solen ballerinat entuudestaan ja harkitsen ostavani vielä toisenkin parin, mutta ihan just oikeanlaista mallia ja väriä ei tosin nyt tunnu löytyvän... Mä en yleensä ole matchy matchy -ihmisiä, mutta nuo punaiset strutsinnahkakuosilla vois olla aika kivat mun Alexander Wangin clutchin pariksi?? Hmmmmm.....

Mitäs muita ballerinamerkkejä voisitte suositella?? :)

4 kommenttia:

  1. Moikkis! Ootko katsonut Repettoja tai Lanvineja? Mun ultimate ballerina-secret kuitenkin on Sue London. Suosittelen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon, mutta ei ole vielä natsannut kivaa väriä yhdistettynä hintaan ja saatavuuteen... Jaa, kiitos vinkistä, tuohon täytyy tutustua paremmin! :)

      Poista
  2. nuo ekat punaiset on kuolettavan ihanat!!! nyt alko hirvee metsästys :D mitään vinkkejä mistä löytyisi? kamala kun saat täältä sun blogista hirmuset inspikset aina, taino hyvähän se vaan on mulle, muttei mun rahapussille;)

    lauraj

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis itse meinasin tilata suoraan French Solen verkkokaupasta, ainakin viimeksi kun tarkistin, niin toimittivat Suomeen.... :) Ymmärrän!! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...