sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Which one?

Kun mä kirjoitin muutama päivä sitten Stella McCartneyn Falabellasta, mä mainitsin myös toisen laukun, joka on ollut pitkään mielessäni, mutta jonka kanssa en ole vieläkään päässyt yhtään eteenpäin.... Joten tässäpä ne on. Kumman näkisitte ennemmin mun käsivarressa??





Neverfullia mä yhä mietin, mutta Keepall tuntuu ehkä enemmän omalta, ja vähän väliä mä törmään siihen tilanteeseen, että tarvitsisin jonkun isomman viikonloppulaukun lyhyemmille reissuille tms... Suurin ongelma taitaa olla jälleen värin valinta (tärkein kriteeri niin laukuissa kuin autoissa, heh), ja koska hintaakin laukulla on, niin haluan olla ehdottoman varma.

Kaikki matkustamiseen liittyvät tilpehöörit meikkipusseista passikoteloon miellyttävät mua eniten peruslogokuosissa, mutta tässä laukkumallissa edelleen epäilyttää tuo vaalea nahka uutena. Tämä on myös niitä ainoita Vuittonin malleja, joista mä tykkään myös Ebene kuosissa. Siispä kysymys kuuluu, oisko se kivempi, että kaikki laukut olisi erilaisia, vai nimenomaan samanlaisia?? Niin, ja kumpi olisi enemmän mun näköinen?

Tulin muuten nytkin taas vanhemmiltani, kävin nopsaa suihkussa ja nyt menenkin jo sänkyyn katsomaan Nikitaa...joten se on moro! Öitä! Ja toivottavasti saadaan aiheesta keskustelu aikaan! :)

9 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi alempi( Ebene?) sopii tähän paremmin ja nuo tummat "hihnat" on kivemmat, vaikkakin nuo vaaleat toisessa tummuvat ajan myötä? Tuo kuosi vaan paremmin sopii mielestäni tähän malliin. ja siihen neverfullii, joka kaverillani on.
    -Eric

    VastaaPoista
  2. Kummatkin on todella ihania ja kummatkin huolisin ilomielin! :) Monogram-kuosisessa tuo vaalea nahka on uutena tosiaan melko kamala, mutta alkaahan se onneksi nopeasti patinoitumaan :)

    VastaaPoista
  3. Monogram. Mielestäni Damier Ebene on todella/liian maskuliininen.

    VastaaPoista
  4. Olen myös ihaillut Stellan Falabella-totea Real Housewives -sarjan naisilla :) Se on niin rennon tyylikäs, sopii melkein kaikkeen, ja mietin sitä kaveriksi etenkin kietaisumekoille ja muille kesäisille vaatteille.

    Minulla on Monogram-Keepall ja täytyy todeta että vaaleat nahkaosat ovat olleet koetuksella, esimerkiksi kun olen laittanut sen lentokoneen käsimatkatavarahyllyyn niin tottakai jonkun muun trolleylaukun rapaiset pyörät ovat pyyhkäisseet juuri niihin kohtiin ne rumat likaraidat jne. Eli jos saisin valita uudestaan niin ottaisin sen Monogramin uudemman version jossa tummat nahat, Damier Ebenen tai miksei vaikka sitä harmaaruutuista Damier Graphitea joka on tosi kivan näköinen kuosi luonnossa. Minusta LV:n peruskuosit ovat unisexejä eli mikään ei ole liian maskuliininen tai feminiininen kellekään. Itselläni on kaikkia kuoseja sekaisin myös reissussa, muuten tulisi sellainen hassu tätimäinen olo, tiedätkö kuten vanhemmilla rouvilla jotka matchaa fanaattisesti kaiken päästä varpaisiin, oli se sitten BB-ruutua tai Marimekko-Unikkoa :D

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liputan Monogramm -kuvioisen puolesta. Itselläni on tuo samainen laukku ostoslistalla. Itselläni on Neverfull ja vaaleat nahkaosat tummuvat kauniisti ajankuluessa eli sitä ei kannata pelätä.

      -Mia http://mias-mia.blogspot.fi/

      Poista
    2. Kun se lika tai vesitahra on tarttunut siihen vaalean vachettanahan huokoseen pintaan niin ei siihen enää siinä vaiheessa mitkään patinoitumiset auta eikä se itsestään putsaudu minkään patinoitumisen avulla vaan jälki jää ja pysyy siellä alla. Moni sanonut että uusissa monogrammi laukuissa vachetta olisi ohuempaa ja pehmeämpää eli ei varmasti enää niin kestävää kuin niissä yli 5 vuotta vanhoissa vastaavissa. Voisin ehkä ajatella sitä uusinta monogrammi Keepallia niillä tummilla nahoilla kuten kirjoittaja tossa vähän ylempänä mainitsi. Muistaakseni bloggaaja Mussulla oli myös sellainen?

      -krisse

      Poista
  5. Ottaisin ebenen, ja aion itse asiassa ostaa sellaisen kesäksi. Omistan Neverfullin ja Speedyn monogrammina, mutta olen silti käyttänyt niiden ebene versioita jotka olen hankkinut jälkeenpäin.
    Ebeneä ei haittaa sadepisarat, lumi ja uskaltaa laittaa koneen jalkatilaan ilman että tarvitsee pelätä onko joku läikyttänyt kahvia tai appelsiinimehua lattiamatolle aiemmin. Musta toi monogrammi alkaa muutenkin olla liian nousukasmainen ja sitä kopioidaan enemmän.

    -krisse

    VastaaPoista
  6. Mulla kyseinen laukkiu monogrammina ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Vaaleat osat uutena tosiaan vähän "halvan" näköiset mutta nopeasti tummuvat jolloin laukku pääsee mielestäni oikeuksiinsa. Ikinä en ole pelännyt että laukulle kävisi jotain, esim. lentokoneessa. Musta monogram ja matkustus jotenkin vaan sopivat yhteen :)
    -A

    VastaaPoista
  7. Tämä keskustelu päättyi siis 5-5 eli olen edelleen samassa pisteessä valintani suhteen, heh! Kiitos kuitenkin kun jaoitte mielipiteenne ja kokemuksenne!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...