perjantai 19. huhtikuuta 2013

wanted - bomber jacket



(Kuva: Nathalie Schuterman)

Mä tiedän, että kyseinen vaate varmasti jakaa aika lailla mielipiteitä, mutta mä olen jo niiiiin pitkään katsonut näitä bombereita ja etsinyt itselleni sopivaa!!! Kyseessä on vaate, josta en halua maksaa satoja euroja, joten toivon, että sopiva väri, malli ja kuosi löytyy jostain ketjusta. Pakko lähteä joku päivän sovittamaan kaikkia mahdollisia, josko jokin tärppäisi. En mielellään haluaisi tekokuitua, mutta siihen on todennäköisesti tyydyttävä, mikäli ei halua maksaa maltaita. En myöskään halua lähtökohtaisesti kuviollista versiota, mitä Zarassa on, vaan toivoisin jotain neutraalia tummaa väriä, jotta bomberia voisi käyttää välillä bleiserin tilalla. Ideoita, mistä haluamani versio voisi löytyä??

Tänään muuten valloitetaan Hämeenlinna! ;) Onko täällä Hämeenlinnalaisia lukijoita? Jos näette mut jossain, niin tulkaa vetämään hihasta. :) Ja seikkailuja voi seurata huomiseen asti Instagrammissa...

3 kommenttia:

  1. Mäkin olen alkanut katsella bombereita sillä silmällä.

    Hitsi, mun piti suunnata Hämeenlinnan yöelämään tänään, mutta juttu peruuntui. Harmi. Olisi ollut hauska törmätä :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...