sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

sudokua ja paljon muuta....


Olipas viikonloppu! Tuntuu samaan aikaa, että aika on mennyt siivillä, mutta, että olen myös saanut jotain aikaiseksi. :) Perjantai-ilta meni teatterissa, lauantaina lähdin koko päiväksi pötköjen kanssa mun vanhemmille - tuli taas syötyä ja juteltua niitä näitä....musta tuntuu, että voisin tänä päivänä olla koko ajan mun vanhempieni seurassa ja käytän hyväkseni kaikki mahdolliset tilaisuudet!! :) Tänään väsäsin uudet kynnet, kävin hakemassa kukkakimpun Hulluilta Päiviltä (viimeistelee hyvin siivotun kodin) ja kokeilin uutta höyrypuhdistinta kylppärin laattojen ja lasien pesuun. Ja tuli muuten puhdasta!!!!!!

Kynsistä voin kertoa, että aimmin mulla oli punainen Sensationail kynsilakka + tarvikkeet, mutta kaipasin punaisen lakan rinnalle jotain kivaa vaaleaa lakkaa. Koska Suomen valikoimissa on vain 12 Sensationailin lakkaa eikä yhtäkään kivaa nudea niiden joukossa, keksin, että voin korvata värilakan Orlyn vaalealla geelilakalla, sillä heillä oli paljon paremmat nudelakkavalikoimat Suomessa. Ja toimi ihan loistavasti. Ainoa ero oli se, että vaalea lakka kuultaa vähän läpi, joten sitä piti laittaa kaksi kerrosta. Punaisessa riittää yksikin.

Kaiken tämän lisäksi tuli siivottua koko asunto, tehtyä ruokaa, pestyä monta koneellista pyykkiä, saunottua JA ratkottua sudokua. Mun äiti on innostunut näistä ja mä tyhmänä menin kanssa kokeilemaan. Kai mä olin niin vakuuttunut mun ongelmanratkaisukyvyistä geelilakkojen suhteen, että ajattelin osaavani tämänkin. Soiteltiin tunti sitten äitin kanssa ja kummallakin on projekti vieläkin kesken ja ruutuvihko edessä! ;) Isä ei viitsi edes aloittaa, ja tiedän kyllä miksi, sillä omena ei putoa kauas omenapuusta ja MÄ EN LUOVUTA!! EN IKINÄ! Mun on pakko saada noi viimeiset numerot paikoilleen, koska mä en pysty tällä hetkellä keskittyy mihinkään muuhun. Aina kun saan jonkun muun homman päätökseen, niin tekee mieli katsoa taas, josko keksisi jonkun uuden numeron.....huoh..... ;)

Mä meen nyt jatkamaan, "tiedätte kyllä mitä", mutta palataan taas asiaan muotiaiheilla myöhemmin!! :)


10 kommenttia:

  1. Mä olen kerran saanut itseni sudokuista vieroitettua ja enää en aio haksahtaa. Ja ihan juuri tuosta syystä - ne ei jätä rauhaan ennen kuin ne on ratkaistu;)
    Kynsissä hieno nudesävy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin! Mä aion ratkaista tämän ja lopettaa "huipulla"! ;)

      Poista
  2. uups, ratkoin sun sudokun :D Ne on kyllä kivaa ajanvietettä. Onneksi mun addiktio on laantunut, kun oon nuita jo parisen vuotta tehny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epistä kertoa tuollaista!! ;) Mutta kai se harjoitus tekee mestarin... tarkoittaako tuo, että mä olen oikeilla jäljillä?? :)

      Poista
  3. Mun oli myös pakko ratkoa sun sudoku :) Jos vielä kamppailet sen kanssa, niin vinkkinä että kannattaa korjata numeroita ruudukoista 3, 4 ja 6 vasemmalta oikealle katsottuna ;) Samalla terkut sulle että olen täysin koukussa blogiisi, keep up the good work! T:Lukija Tampereelta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole nyt koskenut pariin päivään enää tuohun sudokuun, kun oli välillä pakko käydä töissä ja tehdä kotihommia, heh!! Nyt tuli kyllä himo jatkaa....tarkoitako numeroita 3,4 ja 6 vai nimenomaan yhdeksän numeron ruudukoita järjestyksessä 3, 4 ja 6? 3 tarkoittaa siis vasenta ylhäällä?? :) Kiitos vinkistä! ;)

      Poista
    2. Ai niin ja kiitos kovasti! Mä unohdin taas kaiken, kun kuulin sanan sudoku!!! ;)

      Poista
    3. Juu, juurikin niitä yhdeksän numeron ruudukoita tarkoitin, 3:s ruutu - oikea yläkulma , 4:s ruutu - keskirivin vasemmanpuoleinen , 6:s ruutu - keskirivin oikeanpuoleinen. Saikohan tuosta nyt mitään selvää :D Kiitos tämän sun postauksen, niin töissäkin olen nyt ratkonut sudokuja heti kun on vähänkin ollut luppoaikaa, niin koukuttavaa! :)

      Poista
  4. Wau! Kynnet ovat hienon näköiset. Mistä ostit tuon Orlyn lakan ja mikä sävy se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Kicksistä ja väri oli kiss the bride...vissiin... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...