lauantai 27. huhtikuuta 2013

smoking hot


Kävin ystäväni henkisenä tukena Adidaksen outletissa mallimyynnissä, ja kas, mitenkäs tässä näin kävikään, mä ostin jopa enemmän, heh!! :)









Enpä olisi uskonut, että tulee päivä, jolloin ylpeänä esittelen uimapukua täällä blogissa!! Vaikka olen pienenä käynyt uimahallissa lukuisia kertoja, uinut rataa edestakaisin viikottain ja ollut suurinpiirtein kanta-asiakas jopa Forssan kylpylässä, niin jotenkin koululiikunnasta ja uimisesta on jääny pienet traumat. Terveisiä vaan koulukavereille ja opettajille!! ;)

Mutta niin tai näin, ostin siis täysin ekstempore valkoisen t-paidan sählytreeneihin hintaan 10€ ja kaksi ihan smokin hot mustaa Adidaksen uimapukua hintaan 10€ / kpl!! Koot ja hinta sattui just kohdalleen, mutta miksi mä tästä kirjoitan, niin se johtuu siitä, että noi uikkarit on niin sairaaaaaan hienot, että mä en malta odottaa että pääsen uimahalliin!

Mä olen kammonnut perusurheiluuikkareita jo vuosia, enkä mitenkään halunnut laittaa niihin turhaan rahaa. Musta taas on aina tyylikäs, puhumattakaan siitä, että kultaiset yksityiskohdat ovat piste i:n päälle! Molemmissa on ihana selkäosa, sitäkin ihanampi yläosa (toisessa verkkokangaskaistale edessä) ja superpaljon plussaa hieman matalammasta leikkauksesta jaloissa. Inhoan sellaisia kasariversioita, jotka saavat minutkin näyttämään hemmetin leveältä "just sieltä"!! Mun mielestä urheiluuikkarit näyttää hyvältä tasan uimareiden päällä, joilla on leveät hartiat ja olematon lantio! Ja sitten on niitä ihania mummoversioita, joita näkee vain vesijumpassa.....if u know what I mean. (Sori mummot, mutta mä en koe kuuluvani vielä kohderyhmään.) Joten ehkä osasittekin jo päätellä, että mä olen ihan sairaan tyytyväinen ostoksiini!! :)

Kuka lähtee uimaan?? :)

6 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Tyyli ennen kaikkea, uidessakin ;) Itsellä ollut kanssa kiva uimapuku hakusessa, jos sen löytymisen myötä myös uinti innostaisi taas. Sama juttu tossa kouluinnissa, mutta omalla ajalla tullut aikoinaan uitua paljonkin. Uintihan on ihanaa :)
    -A

    VastaaPoista
  2. Muut bloggarit olisivat jakaneet blogissaan mallimyynnin tiedot, paikan ja ajankohdan, mutta ilmeisesti se on sulta pois...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei tullut mieleen + löytyy jumbon läheltä, eikä ole tarkempia tietoja osoitteesta tai kestosta. Mutta tosiaan mä en saa tästä mainostamisesta rahaa kuten muut ja muutenkin olen vähän paskempi bloggaaja....kaikessa ei voi onnistua, mutta tuotakin asiaa olisi voinut kysyä ystävällisemmin, vai mitä veikkaat? ;)

      Poista
    2. Kummallista, kuinka ilkeästi pitää puhua, kun asian olisi tosiaan voinut kysyä ystävällisemminkin! Mulla on semmonen mielikuva, että se Addun liike on siinä aina? Vai onko se ihan liike, ettei outlet, ja silloin tällöin pitävät just näitä mallikpl myyntejä? :) Fiksun näköset uikkarit, niitä on tosiaan hankala löytää (kohtuu hintaan)!

      Poista
    3. Mä en ole ihan varma onko se liike vai outletti koko ajan, ehkä jälkimmäinen...mutta näitä mallimyyntipäiviä on silloin tällöin. Musta tuntuu, että niillä ei edes ole kunnon nettisivuja, mutta enirosta löytyy varmasti osoite. Olen ollut kerran aiemmin ja koin paikan lähinnä ahdistavana, nyt mentiin sattumalta paikalle ja tällä kertaa sitten onnistikin... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...