tiistai 9. huhtikuuta 2013

Laura Mercier


 

 




Kuten kerroin, niin mulla on nyt hirveä hinku kokeilla kaikkea uutta kosmetiikkaa. Takana on liian monta vuotta Lancomea, Biothermia, Lumenea yms. tunnettuja kosmetiikkamerkkejä, niin että jo oli aikakin siirtyä eteenpäin! Viime aikoina kaappini ovatkin täyttyneet uutuuksista Kiehl'silta, Dermalogicalta, Sensailta, Laura Mercierilta, Bobbi Brownilta ja MACilta. Osaa näistä olin jo kokeillut aiemminkin, mutta nyt olen laajentanut repertuaaria entisestään....

Laura Mercier on täysin uusi tuotemerkki mulle ja sitä olin halunnut kokeilla jo pidempään. Nyt Tukholman matkalla hyökkäsinkin NK:n osastolle ja ostin kokeiluun heti kolme tuotetta: Foundation Primer (pohjustusaine), Tinted Moisturizer (sävyttävä kosteusvoide) ja Secret Brightening Powder ("heleyttävä hohdepuuteri" tai vastaava).

Matkasta ei ole vielä montaa päivää, joten käytännössä olen kerinnyt koittaa lähinnä sävyttävää kosteusvoidetta. Siihen olen kuitenkin ollut erittäin tyytyväinen! Se tekee just sen, mitä mä siltä odotinkin ja tuntuu iholla ihanan kevyeltä....tai siis, ei tunnu miltään! Pohjustuksen käyttöä mun täytyy vielä harjoitella, meinaan nimittäin luistaa sitä joka aamu, heh.... Ja tuon puuterin pitäisi tuoda kasvoille lisää valoa tai jotain...? En olen vielä koittanut, mutta tämä on yksi tuotteista, joka saa kovasti kehuja, joten mielenkiinnolla odotan lopputulosta! ;)

Käytättekö te Laura Mercierin kosmetiikkaa? Mitkä tuotteet ovat teidän suosikkeja ja mitä suosittelisitte kokeiluun? Muuten, onko geelirajaus todellakin niin tujua, että sitä ei meinaa saada millään pois?? :)

2 kommenttia:

  1. Lancomen sävyttävä päivävoide on myös tosi hyvä joskin vähän hintava ja mun geelirajaus makeup storelta on kyllä aika tujua! Se lähtee kyllä pois mutta ihan ripsien tyveen jää ohuen ohut rajaus :) geelirajaus kyllä pysyy mun mielestä paremmin kun kakkurajaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle laitettiin geelirajaukset silloin MACin meikissä ja ne lähti ilmeisen helposti pois.... En muistaa mitään taaskaan siitä hetkestä kun naamani pesin siinä klo 4 yöllä, mutta aamulla ei ollut jälkeäkään edellisen päivän meikeistä!! ;) Laura Mercierin geelirajauksista taas sanotaan, että joutuu hinkaa aika paljonkin....?

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...