tiistai 23. huhtikuuta 2013

i see red



(Kaikki kuvat lainattu.)

Mä harvemmin kaipaan, ostan, saatikka pukeudun väreihin, mutta jos jokin väri pitää valita, niin valitsen aina punaisen tai pinkin. About joka kesä tulee ostettua ainakin yksi asia, on se sitten vaate, asuste tai huulipuna, joka on joko punainen tai pinkki. Harvemmin pukeudun punaiseen talvella.... Nyt sateisena ja syksyiseltä tuntuvana päivänä, mulla on aivan hirveä hinku ostaa punainen pidempi takki. Ottaisin mielläni jonkun kevätversion jo nyt käytettäväksi, mutta viimeistään syksyllä haluan sen villakankaisena. Ehkä mä vähän hätiköin kun myin vanhan takkini kuutisen vuotta sitten kirpparissa, ehkä se on just se syy - mulla on ikävä punaista takkia harmaana päivänä!! :)

Mitäs tykkäätte?

2 kommenttia:

  1. Maanantaina minulla oli päällä punainen villaulsteri ja musta hattu. Joku kadulla vastaantuleva nainen kehui takkia. Olin aivan äimän käkenä. Takki on 5-6 vuotta vanha ja en nähnyt siinä enää mitään kehuttavaa. I-Elina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sun sittenkin täytyy vielä pitää se? :) Joskus itse kyllästyy juttuihin, vaikka niissä ei ole mitään vikaa... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...