perjantai 19. huhtikuuta 2013

hair

Kävin eilen kampaajalla, kuten instaa seuraavat varmaan jo huomasikin. Mulla meni aikanaan päällinhiukset aika huonoon kuntoon vaalentamisesta / raidoista ja nyt olenkin ollut jo jonkin aikaa brunette (mikä ei ole mun luonnollinen väri, mutta johon olen täysin rakastunut) ja about pari vuotta olen pitänyt yhtä hiuspidennysriviä, jolla olen saanut huonot ja epätasaiset latvat näyttämään siisteiltä ja tasapitkiltä.

Nyt kun eilen pidennyt otittiin pois, niin ihmeteltiin molemmat kampaajani kanssa sitä, että hiukseni ovat nykyään kuin toisesta päästä - paljon terveemmät, kiiltävämmät ja ennen kaikkea ne ovat kasvaneet ihan mielettömästi! :) Pidennysten kanssa en tullut edes miettineeksi, että ne on jo mun omat hiukset, joita halusin eilen lyhentää!! Mutta.....puhuttiin vähän sellaista, että ensi kerralla heinäkuun alussa pidennys lähtee kokonaan pois ja mun omaa tukkaa saksitaan lyhyempään polkkamalliin, jota mulla ei olekaan vähään aikaan näkynyt, varsinkaan tummilla hiuksilla! Siitä intoutuneena etsin muutaman inspiraatiokuvan....




Olivian, Alexan ja Annen hiukset ovat aika lailla sitä, mitä mäkin itselleni visioin. Kaikki mallit tuntuvat yhtä kivoilta niin suorina kuin leineilla (kunpa vaan osaisin tehdä niitä itselleni). Mä tykkään siitä, että polka jää suht pitkäksi, koska sitten se ei mene liian lyhyeksi kihartamisesta ja mun mielestä pidempi malli on kivemman näköinen hameilla ja mekoilla. Aikä tyhmä syy, mutta mä yhdistän lyhyet hiukset aina housuihin ja mä tykkään kuitenkin hameista, kesällä kun niitä voi pitääkin. :)

Tumma väri on myös erittäin kivan näköinen punaisilla huulilla. Oma KIRKKAAN punainen huulipuna odottaa kesää ja rusketusta, joten kiva tietää, että sille tulee olemaan myös tummilla hiuksilla käyttöä tänä vuonna. Ja vielä yksi hyvä juttu tässä hiusmallissa on se, että se näyttää vakuuttavalta niin suorana bleiserin kanssa kuin laineilla iltapuvun kanssa, niitä iltapukutilaisuuksia kun on kuitenkin koko ajan.... ;)

Vuosien etuhiusten kasvattamisen jälkeen (mun etuhiukset ei kasva ollenkaan samaa tahtia kuin muu tukka) olen miettinyt taas etuhiusten leikkaamista tai ainakin lyhentämistä - hullu!! Mä en todellakaan saisi tehdä sitä, mutta unelmoida aina voi.... Onko kukaan kokeillut niitä irtootsiksia, mitä myydään mm. Rapunzelilla?? Vähänkö ois noloa, jos sellainen yhtäkkiä tippuisi palaveripöytään, haha?!!!


2 kommenttia:

  1. :D Ihana olet! Sain päivän naurut tuosta irto-otsatukka -jutusta, haha:) Mielenkiinnolla odotan sitä tummaa polkkaa kun sen aika koittaa. Sulla on niin kauniit (kapoisat) kasvot että sellainen voisi sopia tosi hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitähän edelliselle kommentille kävi... Mutta joo, saapi nähdä miten hiusten kanssa käy?! Uskaltaisikohan sitä otsista tosiaan koittaa?? ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...