keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

falabella bag

Jos mua ei tunne muuten kuin blogin perusteella, voisi varmaan kuvitella, että en muuta teekään, kuin mietin, mihin rahani tuhlaisin, heh! Näin ei kuitenkaan ole, vaikka tokihan mä näitä asioita mietin...;) Blogin nimi on kuitenkin Bags, Boots & Beyond, eikä mulla ole mahdollisuutta käsitellä näitä asioita töissä taikka perheen kanssa ruokapöydässä, joten miksikäs sitten puhuisin täällä politiikasta... Siispä puhutaan laukuista!!! :)



Mä olen miettinyt ja miettiny mun seuraavaa laukkuhankintaa, mutta mitään uutta ei kyllä tule mieleen sitten millään!! Fendiä aion miettiä edelleen, ainakin sinne veronpalautuksille asti, mutta kahta muuta kummitusta olen pohtinut viime aikoina entistä ahkerammin. Toisesta kerron omassa postauksessa ja toinen on Stella McCartneyn Falabella.

Mä olen koko ajan puskenut ajatusta kyseisestä laukusta pois, sillä olen aina ajatellut, että laukku on investointi vasta kun se on kunnon nahkaa. Noh.....mitäs tähän nyt sanoisi....älä sano koskaan ei koskaan?? Mä en ole kettutyttö, enkä viherpiipertäjä, mutta mä tykkään siitä, mitä Stella ajattelee eläimistä, onhan mullakin sentään koiria. :) Lisäksi laukku on mun mielestä ihan sairaan kivan näköinen, enkä ole nähnyt niitä kellään livenä. Malli- ja värivaihtoehtoja löytyy, eikä hintakaan ole päätä huimaava moniin muihin laukkuihin verrattuna.

Mun ainoa ongelma on nyt päättää, mikä malli se nyt sitten loppujen lopuksi olisi ja mikä mahtaisi olla väri?? Mun pitäisi ostaa jotain kivaa värillistä, mutta joku tuollainen metallinhohtoinen / käärmekuosinen tms. houkuttaisi niin paljon enemmän.... ;) Ja se malli, alla oleva laukku olisi muunneltavissa, kun taas ylhäällä vasemmalla Falabella näyttää syötävän hyvältä!! Ja jos en väärässä ole, niin malli on kuitenkin eri, vaikkakin nettikaupoissa näitä nimetään aika randomisti.... Ja sehän vasta olisikin vaihtelua, jos mä hankkisin olalla pidettävän laukun! Tällä hetkellä kaikki ovat joko pienellä kahvalla, clutcheja tai postipateja...

Mitäs sanotte??

(Kuvat lainattu.)

10 kommenttia:

  1. Olen kanssa miettinyt samaista lakkua mutta laukkuni ovat aina niin täynnä tavaraa ettei olkani varmasti kestä tuota ketjuhihnaa :/ Ihana se on silti monena eri mallina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin ihan samaa, siksi en halua tuota isoa säkkiä vaan pienemmän version, jota pitäisi myös olalla. :)

      Poista
  2. Tuo on kyllä upea laukku - jo klassikko!

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä Foldover on malleista paras ja monikäyttöisin, toi iso on järjetön säkki. Mutta kyllä tökkii maksaa about 700-800 € kangaskassista, joten saattaa jäädä multa hankkimatta. Hermèskään ei pyydä niiden kangaskasseista tollasta hintaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa mieltä tuosta isoimmasta koosta. Lähinnä mietin tuota olkamallia ja foldoveria, joista ensimmäinen on musta kivempi ja sirompi, mutta jälkimmäinen monikäyttöisempi. :) Samasta syystä olen itsekin tämän laukun ohittanut, mutta kangaskassi on musta vähän haukkumasana kyseiselle kauneudelle! ;)

      Poista
  4. Tuossa on minusta kuitenkin aika kova hinta nähden siihen, että ovat tekonahkaa. Vaikka ovatkin upeita laukkuja myös luonnossa ja Stellan periaate on vankkumaton. Mutta olen myös miettinyt, että nuo ketjuhihnat eivät ehkä ole ne miellyttävimmät kantaa kun kassissa on paljon tavaraa / painoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, siksi en olekaan pitänyt sitä varteenotettavana vaihtoehtona, mutta kyllä mä tykkään tosta silti aika paljon!! Ja eiköhän Stellalla toimi vaihto-, palautus- ja korjaus yhtä asianmukaisesti kuin muillakin tuon tason laukuilla! :)

      Poista
  5. Tuota Falabellaa on ainakin kerran, itse asiassa ei kauan aikaa sitten, ollut Outnet.comissa myynnissä. Tosin sieltäkin parhaimmat mallit hävisivät aika nopsaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, mä mietinkin, että näitä vois löytyä alesta! Outnetissa tulee käytyä suht usein, mutta se on mahdottomuus selata kaikki mielenkiintoiset merkit läpi ja aina tulee missattua jotain... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...