lauantai 13. huhtikuuta 2013

DVF Bentley


Kosto on yksi niistä tv-sarjoista jonka voisi katsoa joskus DVD:ltä uudestaan pelkän tyyli-inspiraation vuoksi!! Mun suurimmat himon kohteet ovat netissä loppuunmyyty Mulberryn eläinkuosinen pikkulaukku ja erilaiset mekot mm. DVF:ltä. 

Dianen mekko onkin ollut ostoslistallani jo pidemmän aikaa, mutta vieläkään en ole sellaista hankkinut. Stockmannin valikoima on just sopivasti mummomainen ja netistä en ole vielä raskinnut tilata, kun en ole varma omasta koosta. Joka tapauksessa viimeisin Koston jakso pisti DVF-himoni taas uuteen ulottuvuuteen ja mä olen päivittäin googlettanut Bentley-mekkoa, joka melko varmasti tulee olemaan mun ensimmäinen DVF mekko. Se on kertakaikkiaan i-h-a-n-a!! 

Bentleystä on ilmeisesti saatavilla kaksi pituutta ja mua kiinnostaa lyhyempi, mutta en tiedä onko malli niin monipuolinen käytössä vai onko verkkokauppojen malleilla niin kovin suuri pituusero, mutta jossain kaupoissa se on just sopivasti polven yläpuolelle ja jossain se näyttää ihan vesirajaversiolta, joka on ehdoton NO-NO!! 

Onko kellään Bentley-mekkoa ja mitä sanoisitte mallista ja mitoituksesta??


2 kommenttia:

  1. Meillä on kyllä samanlainen maku, kun olen täällä aina kommentoimassa :). Mä tilasin talvella muutaman DVF:n mekon ja tämä lyhyempi malli Bentleystä oli niistä toinen, Mun mielestä malli oli tosi kiva ja pituus oli mulle ainakin tosi sopiva (oon 167 cm), ei yhtään liian lyhyt. Mutta sä taidat olla mua pidempi, joten kannattaa testailla siis :). Mekko tosin lähti palautukseen, koska matsku oli mulle vähän pettymys.

    Marine

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä näin!! :) Miksi matsku oli pettymys? Olisitko halunnut jotain muuta, vai oliko siinä jotain vikaa tms.? Joo paras ois, kun sovittaisi livenä, mutta Suomessa kun asutaan, niin netti on ainoa vaihtoehto saada mitään kivaa käsiin... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...