keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

cape






(Kuvat: Zimbio)

Elämä on epäreilua. Sehän me kaikki tiedetään. Mutta silti, mistä Olivia oikein löytää kaikki viittansa? Mä olen etsinyt kivaa viittaa / ponchoa tai molempia varmaan jo pari, ellei kolme vuotta, mutta yhtäkään edes harkitsemisen arvoista ei ole tullut vastaan! Tilanne selittyy myös sillä, että mä olen ylipäätään löytänyt ehkä kolme ponchoa koko aikana.... Usein Olivian päällä näkee todella yksinkertaisia vaatteita, jolloin jään suu auki ihmettelemään, miten ne näyttää niin hyvältä. Viimeksi se oli harmaa neule. Joskus taas mä jään suu auki ihmettelemään sitä, mistä hän ylipäätään löytää omat vaatteensa?? Kun mä menen näihin kauppuihin (tai nettisivuille), niin mä en jaksa edes kiertää.... Muutenkin nyt on sellainen olo, ettei tee mieli ostaa mitään kevät- tai kesävaatteita. Ulkona voi vielä kuukauden verran käyttää hyvin samoja vaatteita kuin viimeiset seitsemän kuukautta, joten suosiolla panostan taas syysvaatteisiin ja kenkiin....niille tuntuu olevan enemmän käyttöä!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...