lauantai 30. maaliskuuta 2013

Ostetaan Lindex & Missoni mekko!!!!

Ketkä kaikki pääsivät eilen siivouksen makuun? Itse sain siivottua ja pestyä toisen kylppärin kaapeista ja kävin läpi kaikki mekkoni, sekä lajittelin ne kahtia: työhön ja vapaa-aikaan sopivat. Toki monet mekot käyvät molempiin tarkoituksiin, mutta lähinnä pointtini oli helpottaa aamuja ja poimia kaikkien mekkojen joukosta sellaiset, jotka voi huoletta laittaa aamulla töihin, ilman, että tarttee koko päivää pelätä istumista ja vilkkumista....if u know what I mean... ;)


Tulipa sovitettua myös syksyllä ostamaani Missonin Lindexille suunnittelemaa mekkoa ruskeassa sävyssä. Koko talven se on roikkunut käyttämättömänä, kun olen vetänyt päälle kaikista lämpimimmät vaatteet, mutta oi että, se näyttää hyvältä mun päällä, vaikka itse sanonkin!!!! Mua jäi jo syksyllä harmittamaan, etten ostanut samaa mekkoa myös viininpunaisena, kuten kuvassa yllä, joten ajattelin kokeilla kepillä jäätä..... 

Eihän kukaan teistä sattuisi omistamaan tuota mekkoa viininpunaisena, koossa XS (tai S) ja haluaisi myydä sen mulle?? Tarjous on voimassa kunnes mekko löytyy, joten mikäli luet tämän tekstin sattumalta kuukausienkin päästä, niin otathan yhteyttä mailiini: elena_lem@hotmail.com? Tai jätä viesti kommenttiboksiin. :)

Mä pidän tässä peukkuja ristissä, josko mua vielä onnistaisi....... Kukahan mahtaa olla seuraava Lindexin yhteistyökumppani? Mä kyllä tykkään Lindexin linjasta enemmän kuin kilpailijoiden ja luotan siihen, että mahdollisesta seuraavastakin mallistosta voisi löytyä mulle jotain....voi kunpa se olisi Prada tai Miu Miu tai...;)

2 kommenttia:

  1. Mulla on toi koossa s, normaalisti olen m, joten et missään nimessä voi ottaa muuta kuin xs-koon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet varmasti oikeassa, ne oli tosiaan aika reiluja ne mekot ja koko XS on mulle just täydellinen! :) Kunpa löytyisi vielä toisessakin värissä....

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...