tiistai 12. maaliskuuta 2013

MAC makeup





Mä en varmaan koskaan totu oman naamani näkemiseen täällä blogissa, mutta nyt ei auta, kun on aika kertoa lauantaisesta MAC-kokemuksestani... Lauantaina mulla oli tosiaan synttärit, joten päätin yhdistää huvin ja hyödyn, ja käydä vihdoin ja viimein Stockalla MACin meikissä. Mulla oli muutama tuote ostoslistalla ja halusin kokeilla niitä nimenomaan MACilla, joten ajattelin, että käytän heidän tarjouksensa. Tiesittekin varmaan, että kun ostaa kolme tuotetta MACilta, niin saa meikin kaupan päälle? Aika jees!! :)

Meikkini loihti Jannika, joka oli ihan huippu - ihana tyyppi ja en olisi kyllä mitään naamassani muuttanut! Meikkipohja oli mitä täydellisin, silmämeikki tuntui heti omalta ja huuliinkin löytyi vihdoin tuotteet, joilla mun luonnostaan punaiset huulet sai kivasti neutraalimmiksi. Näissä kuvissa olin jo kerinnyt syödä ja korvasin huulipunan omalla huulikiillolla, joten ne ei ole enää alkuperäisessä "kunnossa".

Omaan ostoskoriini päätyi MACin nestemäinen mineraalimeikkivoide, jota kaipasin pitkästä aikaa mineraalijauheiden tilalle, peiteaine (joka on muuten sairaan hyvä), paint pot silmille ja, luojankiitos, MACilta löytyi myös täydellinen kulmakynä, niin että voin vihdoin heittää valikoimasta poistuneen Lumenen kynän roskiin! ;)

Seuraavaksi haluaisi ostaa kaikki huulissä käytetyt tuotteet, tuon ihanan persikkaisen poskipunan, korostusvärin ja hohdepuuterin. Jannika oli niin kiltti, että hän kirjoitti mulle kaikki tuotteet ylös, ja mä taas olen niin uskollinen, että ajattelin mennä lähitulevaisuudessa uuteen sessioon, jossa mulle opetetaan lisää meikkiniksejä. Oli kyllä taas mahdottomuus saada meikki näyttämään kuvissa samalta kuin luonnossa, joten en ala tässä erikseen erittelemään käyttämiäni tuotteita, niistä vaikka oma postaus myöhemmin. Jos jotakuta kuitenkin kiinnostaa, niin pistäkää kommenttiboksiin viestiä! :)

P.S. Unohdin mainita, että geelirajaus ja sivellin pitää kanssa ostaa.... ;)

8 kommenttia:

  1. Fiffiuuu, mikä kaunotar!! Kaikki kohdallaan, toi hiussävy on kyllä just nappiin ja meikki on u p e a ! Toivottavasti oli hauska synttäri-ilta! Ps. Mulla on (tosin Bobbilta) sepia-sävyssä geelirajausväri+sivellin, enkä vaihtais enään ikinä kynään taikka tussiin! Suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bobbia mäkin aluksi ajattelin, mutta luin jostain, että siihen pitää olla erikseen vedenkestävä silmämeikinpoistoaine?? Macin rajaus lähti ilman... Ja kiitoksia vaan, tässähän punastuu... ;)

      Poista
  2. Sulla on todella kauniit silmät!! :)
    xx J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kehuista, taisin saada ne äidiltäni... :)

      Poista
  3. Olet kyllä kaunis. =)
    - Eric

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...