lauantai 9. maaliskuuta 2013

Happy Birthday to me!! :)


(Kuva: we heart it)

It's twenty fucking eight!!!! Synttäripäivänä tulee aina mieleen se Sinkkuelämää-jakso, jossa Carrie odottaa ravintolassa yksin 35v. syntymäpäivänsä juhlintaa ja kukaan ei tule paikalle. Samaan aikaan naapuripöydässä toinen tyttö, jota ympäröi iso seurue ja jolle tuodaan valtava kakku, huutaa: "I'm twenty fucking five!!" ;)

No joo, toivotaan, että kenenkään ei tarvitse koskaan kokea tätä hetkeä oikeassa elämässä, mutta vaikka sanonta kuuluukin, että nainen on aina kahdeksantoista täytettyään kahdeksantoista ensimmäisen kerran, mun täytyy sanoa, että tänä vuonna synttärit tuntuu erityisen hyvältä, enkä edes tiedä miksi.... Tai tiedän. Se on asennekysymys! Ja eilen postaamani Samathan lause: "I'm fifty fucking two, and I will rock this dress!" kuvaa tätä asennetta erinomaisesti! Harmi vaan, että ulkona on niin hemmetin kylmä, muuten mäkin laittaisin jonkun upean mekon päälle....

Mitä mun päivään sitten kuuluu, eli how do I celebrate? No, kengät mä jo ostin ja näytinkin ne täällä. Sen sijaan toista lahjapakettia en olekaan vielä näyttänyt, siitä vilaus myöhemmin ja parempia kuvia heti, kun vaan saan ne otettua.... ;) Sen voin kertoa, että kyseessä on jotain, mitä olen kaaaaauan toivonut.... Nyt on kuitenkin aamusta aika MACin meikkiin ja sitten menen kotiin juhlimaan perheeni kanssa. Illalla onkin sitten ohjelmaa kaveriporukalla ja sunnuntaina vielä brunssi kunnon Sex and The City -porukassa, hihi! ;) Voipi olla, että sunnuntaina joutuu ottamaan tasoittavan brunssikuoharin, sillä nyt jos koskaan on aihetta juhlaan!!! :) Aaaaaaaa.........wazaaaa! :) Hei muuten, jos joku tietää hyvän tanssipaikan Helsingissä, niin vinkatkaa?!! :)

Muuten, sanon nyt tämänkin tässä samalla..... Kiitos kun olette olemassa ja teette päivästäni erityisen! Kiitos kun jaksatte seurata ja jätätte ihania kommentteja blogiini! Kiitos kun tuotte sisältöä elämääni ja kiitos kun saatte tämänkin harrastuksen tuntumaan tärkeältä! :) Kiinalaisen horoskoopin mukaan käärmeen vuosi 2013 on härälle erityisen onnellinen, ja mitä voin tähän mennessä sanoa, niin se on 100%:sesti totta! Hyviä asioita tapahtuu ja mä en voi uskoa, että se kaikki tapahtuu mulle. Vaikka en kaikkea täällä kerrokaan, tuntuu silti mahtavalta, että olette hengessä mukana!! Mä toivon, että myös tulevana vuonna voin tuoda teillä vähintäänkin yhtä paljon hyvää mieltä, kuin te tuotte mulle! Kiitos ja aurinkoista päivää kaikille! Jos mä päädyn tänään illalla viihteelle tai näette mut muuten joskus jossain, niin tulkaa moikkaamaan, olisi hauska saada lisää kasvoja teille kaikille.... ;)

9 kommenttia:

  1. Onnea ja ihanaa synttäripäivää Elena! :)

    VastaaPoista
  2. Ai, kun tuli hyvä mieli kirjoituksestasi! Oikein hyvää syntymäpäivää!
    -Maria

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea ja mahtavaa syntymäpäivää! Aurinkokin paistaa! :)
    M

    VastaaPoista
  4. Paljon onnea ja ihanaa juhlapäivää ja iltaa!

    VastaaPoista
  5. Oikein paljon onnea! :) Ollaankin saman ikäisiä, mä juhlin 28:a parin kuukauden päästä. :)
    Pidä hauskaa tänään(kin)!

    VastaaPoista
  6. Onnea ja menestystä. Blogisi ilahduttaa minua. I-Elina

    VastaaPoista
  7. Super paljon onnea, toivottavasti sulla oli mahtava synttäripäivä!!:-))
    -sofia

    VastaaPoista
  8. Kiitos paljon onnitteluista, ihanaa kun te eläydytte!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...