sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Follow me on Instagram!!



Tittidiiiiiiiii...... Multa on kysytty jo aikoja sitten koska mua voi alkaa seurata Instagrammissa, mutta vasta nyt Elena on vihdon siirtynyt tälle vuosituhannelle uuden puhelimen myötä. Ja nyt mulla on vihdoin ilo ja kunnia kertoa teille, että tästä eteenpäin Bags Boots & Beyond -blogia voi seurata myös Instagrammissa!!!

Joku tarkkasilmäinen saattoi jo huomatakin, että pari päivää sitten tuohon oikealle ilmestyi Instagrammin logo, mutta ennen kuin olin kerinnyt ladata sinne mitään kuvia, en viitsinyt turhaan mainostaa asiaa täällä. Ah, kuinka helppoa kuvien lataaminen sinne onkaan, mä olen jo ihan koukussa! :)

Se mitä tästä eteenpäin tulee tapahtumaan menee näin. Ne lukijat, joita kiinnostaa tietää mitä mä syön, mitä mä teen ja mitä mulla on päällä, voivat seurata jatkossa Instagrammia. Ne lukijat, joita kiinnostaa enemmän muoti ja muiden tyylit yms. voivat edelleenkin lukea blogin puolella pidempiä ja "laadukkaampia" juttuja. Instagrammissa keskityn lähinnä kuviin ja yritän pitää kuvatekstit englanninkielisinä, koska tiedän, että täällä käy ihmisiä ties mistä päin maailmaa, mutta mulla ei edelleenkään riitä aika blogin päivittämiseen useammalla kielellä....

Kaikki ovat tottakai tervetulleita seuraamaan molempia ja ihan näin vinkkinä muistutan taas pitkästä aikaa, että olisi hirmukivaa, jos vakkarilukijat kirjautuisivat blogini lukijoiksi ja nyt myös Instagrammin seuraajiksi. ;)

Instagrammissa olen nimellä elenabbandb ja sinne pääset myös tästä.


2 kommenttia:

  1. Heippa! Oon kärräämässä tavaraa kirpparille ja tulit mieleen, kun kasasta löytyis se tyllihame josta meillä oli aiemmin puhetta :) Kyseessä on siis H&M midi-pituinen tyllihame, jossa vyötäröllä kuminauha (napakka). Koko on 36 ja hametta ei ole kertaakaan kotia pidemmällä käytetty! :) En saa edustavaa kuvaa hameesta napattua, mutta löysin sen Mrs.V:n ja Hertalta! Tässä linkit, mistä hameen näkee:

    http://www.olivialehti.fi/strictly-style/2011/05/balleriina-kaupungilla/ (Tästä näkee hameen runsauden)

    http://www.lily.fi/juttu/hempukkahame (Tässä sävy oikea!)

    Jospa kiinnostuit, niin heitä mua maililla hhheartbeat@gmail.com :)

    xx, Elina

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...