torstai 7. maaliskuuta 2013

dermalogica part 2



Hei kaikki! Pahoitteluni, ettei blogi taaskaan päivittynyt eilen normaaliaikataulussa, mutta mulla oli vatsa jostain syystä niin kipeä, että vietin koko illan ja yön liikkumatta sikiöasennossa. Yskä jatkuu jo neljättä viikkoa ja mä syön koko ajan kurkkupastilleja, jotta työkaverit ei häiriintyisi, varsinkin palavereissa, ja mun vatsa ei edelleenkään kestä mitään kovia karkkeja, pastilleja tai strepsilseja varsinkaan tällaisissa määrissä....Se on jännä tunne, kun hetken aikaa on kipea, niin heti kun vähänkin olo helpottaa, sitä tuntee itsensä niin kevyeksi ja onnelliseksi, vaikkei vielä kunnossa olisikaan. :)

Mä kerroin aiemmin, että tilasin netistä Dermalogican tuotteita ja lupasin kertoa kokemuksistani. Noh, eilen sain kaikki tilaamani tuotteet ja hirveän määrän eri Dermalogican testereita kaupan päälle, ja vaikka tuotteista en pysty sanomaan vielä mitään, niin verkkokaupoista voin.

Tilasin neljä tuotetta, joista yksi tuli Lookfantasicilta ja toiset kolme sellaisesta uudesta tuttavuudesta kuin Beauty Flash. Kaikki tuotteet saapuivat samana päivänä, hyvin pakattuina ja ehjinä. Hintaeroa verkkokauppojen tuotteilla ei juuri ollut, toisessa toimitus oli ilmainen, toisessa maksoi about 3 puntaa, mutta valikoimissa oli vähän eroa ja siksi jouduin tilaamaan tuotteet kahdesta eri paikasta. Eli molempiin verkkokauppoihin olen tämän mennessä tyytyväinen. Voin myöhemmin näyttää vielä kuvia ja kertoa mitä olen tykännyt tuotteista, jos teitä kiinnostaa? :)

2 kommenttia:

  1. Heippa!

    Ensinnakin kiitos todella inspiroivasta blogista! Sinulla on upea tyyli ja todella kiva tapa kirjoittaa! Olen loytanyt blogisi vasta vahan aikaa sitten, mutta olen sittemmin selannut kaikki vanhat postauksesi lapi.

    Olisi todella kivaa kuulla Dermatologican tuotteista kayttokokemuksia. Itse asun maassa, missa Dermatologicaa on saatavilla kaupoissa, mutta olen todella huono kokeilemaan mitaan uutta ja jumitan aina samoissa tuotteissa, joita olen kayttanyt jo vuosia.

    Parhain terkuin, Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Jenni, kiitos kovasti kommentistasi, tällainen lämmittä mieltä ihan uskomattoman paljon!! Mä olen nyt kerinnyt yhtenä iltana koittaa noita tuotteita, mutta teen tässä lähiaikoina vähän paremman postauksen ja annan oman analyysini aiheesta! Aurinkoista kevään jatkoa! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...