keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Color mask??



Mä olen niin tykästynyt mun tummiin hiuksiin, että suorastaan harmittaa niiden haalistuminen! Seuraavaan kampaajakertaan on vielä kuukausi aikaa, joten mietin, millä voisin virkistää väriä. Olen aiemmin kokeillut vaaleisiin hiuksiin KC Professionalin Color Maskia, jolla otin vaaleista hiuksista keltaisuutta pois ja se toimi kivasti. Nyt mietin, kokeilisinko jotain tummaa sävyä (esim. CACAO), mutta mua epäilyttää se, kuinka paljon väri muuttuu. Ja sitten on toinen ongelma, koska mulla on edelleen hiuksissa pieni pidennyspätkä, niin siihen ei voi käyttää mitään rakennepaikkaavia tuotteita. Ja jos mä otan sen sivuun ja laitan naamiota muihin hiuksiin, niin tuleeko niistä oudosti eri väriset??? Onko kellään kokemuksia tai tietoa muista sävyttävistä tuotteista kotikäyttöön? :)

4 kommenttia:

  1. Cacao on sun hiuksille liian tumma! Valkkaa mielummin vaikka latte :) Tai sitten sekotat kahta sävyä latte+pikkasen cacaoo.

    Ei oo ainakaan mun pidennyksille ikinä tehnyt pahaa, vaikka rakennepaikkaava onkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Googlettelin lisää ja näin mäkin luulen nyt, että astetta vaaleampi sävy olisi parempi...kunpa se latte ei vaan olisi liian punainen! Kiitos kommentistasi, mietinkin, että kuinka todennäköistä on, että joku pidennysihminen olisi kokeillut tätä tuotetta ja vielä sattuisi lukemaan tämän postauksen... :)

      Poista
  2. Mä ostin tota vasta, mutta itse en huomannut kyllä mitään eroa:D Ostin just tuon Cocoa sävyn, että en tiedä, jos se sitten oli liian vaalea minulle, mutta sitä kampaaja ainakin suositteli. Onneksi ostin eka sen pienen pullon, että en isoa, niin ei mene rahaa hukkaan niin paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin tänään Lattea, hiukset ovat vielä märät, mutta katsotaan kuinka "latteat" ne on kun ne kuivuu!! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...