sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

baby boom









(Kuvat: Zimbio)

Päätinpä pitkästä aikaa jakaa kuvia Kimistä. Asu on mielestäni kertakaikkiaan ihastuttava ja tuo kampaus sopii Kim Kardashianille todella hyvin!! Masukin katoaa tuonne helman alle ihan täysin (ei sillä, ettenkö alkaisi lämmetä niillekin), kun taas joissakin asukokonaisuuksissa Kim on näyttänyt isommalta kuin oikeasti on.

On se muuten outoa, että kaikki naiset kenen tyylejä seuraan ovat samaan aikaan raskaana tai hetki sitten synnyttäneet - Kim Kardashian, 9to5chic -blogin kirjoittaja, Northern Light -blogin kirjoittaja, Miranda Kerr, Lily Aldridge, Sofi Fahrman, Rachel Zoe, Kate Middleton, prinsessa Victoria näin muutamia mainitakseni.....ja kohta varmaan seuraa perässä prinsessa Madeleine, ja eikös Oliviankin olisi jo syytä mennä Johanneksen kanssa naimisiin? Nimittäin mä haluan nähdä hääpuvun!! ;) Käytännössähän tilanne on tällä hetkellä se, että aina kun googletan kyseiset tyyli-idolini, niin kuvassa on mukana joko maha tai lapsi. Sitä alkaa pikkuhiljaa käsittää, että itsellekin tulee ikää :( mutta toisaalta jos katsoo asian valoisaa puolta, niin asiaan alkaa myös tottua...ehkä mäkin joskus (mutta ei vielä, no worries)!! ;)

Onneksi kaikki yllä mainitut naiset ovat säilyttäneet tyylinsä siitä huolimatta, että vartalon muodot ovat muuttuneet suuntaan ja taas toiseen. Parasta inspiraatiossa onkin se, että sitä voi saada niin naisilta, miehiltä kuin raskaana olevilta.....oikeastaan ihan mistä vaan! Esimerkiksi haalarikuumeni lähti itse asiassa äitiysvaateosastolta! Näin nimittäin niin SAIRAAN makean asukokonaisuuden, että oksat pois..... :) Mutta nyt iltapalaa ja ehkä lisää leffoja tai tv-sarjoja. Palataan asiaan! :)

6 kommenttia:

  1. Tuo mekko näyttää aivan järkyttävältä. Se voisi millä hetkellä tahansa revetä saumoistaan. Mietin koko ajan, miten Kim on onnistunut änkemään itsensä mokomaan kuoreen. Ymmärrän, etteivät kaikki halua pukeutua äityispaituleihin, mutta löytyisihän sitä mekkojakin, jotka näyttäisivät hyviltä raskaanakin. Zoe Saldanan päällä mekko näyttää siltä, miltä sen pitäisikin, eikä kolme numeroa liian pieneltä.
    http://www.iltalehti.fi/muoti/2013032916842297_mu.shtml

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, makuja on niin monia.... ;) Onhan toi Kimin rintavarustus kieltämättä sellainen, että vyötärölinja katoaa, mutta kukapa meistä olisi täydellinen? Mun mielestä väri sopii Kimille hyvin ja ihailen sitä, että hän on ylpeä omasta vartalostaan. Itse asiassa mä en tykkää ollenkaan Zoen versiosta ja senpä takia en ostaisi itsellenikään tuota mekkoa, kun se näyttäisi samalta. Muutenkin mielestäni tuollaiset tyttömäiset mekot, joissa on leveä helma näyttävät paremmalta naisellisella vartalolla. Se mikä on liikaa, onkin sitten toinen asia, mutta kuten sanoin kukapa olisi täydellinen.... :) :)

      Poista
  2. Hehhee, muoti on kyllä siitä niin loputtoman kiinnostavaa, että se herättää aina niin monenlaisia tuntemuksia, inspiksiä ja mielleyhtymiä!! Mä edellisen kommentoijan tapaan meinasin tukehtua aamukaffeeni, kun näin nämä samat kuvat toisaalla netissä: en tykännyt ollenkaan. Jotenkin tuon mekon kaunis leikkaus, etenkin yläosa, menee mun silmään ihan plörinäksi tässä. Tosin musta Kimble pukeutuu yleensäkin poikkeuksetta niin mauttomasti, että ehkä kyseessä on nk. mental block :D Hänen hiuksensa on kyllä hyvin kauniisti ja pukevasti leikatut, ja olen kanssa sitä mieltä että on tosi kiva kun raskaana olevat uskaltaa pukeutua muuuhunkin kuin säkkitunikoihin. XX

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jälkimmäisestä samaa mieltä! :) Muuten, niin, kauneus on katsojan silmissä... ;)

      Siis eikö kenenkään mun mielestä Kim hehku? Hän on sentään raskaana ja moni ei näytä noin huolitellulta ja naiselliselta ikinä elämänsä aikana!!....noh, ehkä mä olen sitten ainoa, joka tykkää.... :)

      Poista
    2. Minun mielestäni uhkeat muodot ei ole sama kuin naisellisuus. Naisellisuus tarkoittaa minulle paljon muita asioita. Monikin näyttää huolitellulta ja naiselliselta. Jos naisellisuudella tarkoitetaan samaa kuin uhkealla, niin olen kanssasi samaa mieltä, harva näyttää yhtä huolitellulta ja uhkealta kuin Kim.
      Tosin aika harvasta saa edes yhtä uhkeaa kuin Kim. Tilanne, jossa minulla esimerkiksi olisi yhtä isot rinnat, olisi se, kun painaisin 120 kg... silloin tuollaisesta vyötärölinjasta voisi vain haaveilla. :P

      Poista
    3. Juu ei, emmä niin väittänytkään. Mä pidän myös itseäni suht naisellisena, eikä mulla ole mitään muotoja Kimiin verrattuna... ;)

      Ja niille, jotka välttämättä haluaa kääntää kommenttini just väärällä tavalla, niin nyt ei edelleenkään puhuta Kimin tisseistä yms. vaan siitä, että mekko on mun mielestä kivan mallinen, sopii Kimin väreihin ja musta on kiva, että hän on raskaanakin hehkeä ja sinut vartalonsa kanssa. Ja vaikka naisellisuus on paljon muutakin kuin ulkoista, niin ulkoisesti mekot, korot, meikit ja kiharat liittyvät mun mielestä naiselliseen tyyliin, joskin ei tarkoita sitäkään, että se on ainoa tapa näyttää naiselliselta! Kimillä on lukuisia upeita farkku- ja housuasuja, joissa hän näyttää mielestäni hyvältä. Laittaisinko siltikään itselleni peppuimplantteja tai menisinkö reality sarjaan? En. :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...