keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

11 asiaa - haaste


Sain samanlaisen haasteen Elinalta ja Mialta ja ajattelin nyt toteuttaa tämän yhdessä postauksessa.
Kiitos vielä kerran haasteesta, tässä olikin sopivasti tekemistä loppuillaksi!! ;) ...mutta mä lupaan pitää asiani tällä kertaa lyhyenä, jotta jaksatte lukea koko homman loppuun. :)



Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa. Haasteen säännöt menee näin:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


262625_4668857732234_231237709_n_large



Omat 11 asiaa:

1. Käyn saunassa monta kertaa viikossa ja kun menen takapihalle viilentymään, käytän vaaleanpunaisia karva-Crocseja.
2. Järkytyin viimeksi maanantaina, kun kuulin radiosta, että Suomalaiset syö 12kg karkkia per henkilö vuodessa. Jos mä en syö ollenkaan, niin kuka syö nekin?!!! ....ja vielä ihmettelee, mistä liikakilot tulee!
3. Mua ärsyttää kun ihmiset mussuttaa, rapisuttaa ja käyttää kännykkää leffateatterissa.
4. Mua ärsyttää huonot käytöstavat.
5. Otan pikaruokapaikoissa aina joko ruishampparin tai kanahampparin.
6. Mä en voisi elää pelkällä salaatilla ja syön lähes päivittäin kaksi lämmintä ateriaa.
7. Mä olen hyvin järjestelmällinen ja mulla on todella hyvä muisti.
8. Mulla menee aina ihan sikana aikaa tällaisten postausten toteuttamiseen.
9. Juon todella paljon vihreää teetä.
10. Olen huono nukahtamaan ja huono heräämään ja mä näen aina unia.
11. Mä tulen helposti toimeen miesten kanssa, mulla on vähän samanlainen ajattelutapa, "miehekkäät" urheilulajit kiinnostavat enemmän kuin naisten jumpat yms. ja mä olen aina toivonut isoveljeä.


Beyn_lncaaamhgg_large


Vastaukset Mian 11 kysymykseen:

1. Mielipuuhasi?

Toki niitä asioita on miljoonia, mutta jos arkipäivää ajattelee ja mitä mä nytkin tässä teen, niin oiskos se tämä bloggaaminen ja koneella inspiraation etsiminen? :)
 
2. Jos voisit ostaa ihan mitä vaan, mitä se olisi?


Omakotitalo itselleni ja 2.asunto itselleni New Yorkista. Asunto vanhemmilleni ja asunto siskolleni. Aika kiinteistöpainotteista....mutta nämä kun saisi, niin olisi valtakunnassa taas kaikki hyvin! ;)
 
3. Miksi aloitit bloggaamisen?


Halusin kirjoittaa aiheesta, josta en löytänyt tarpeeksi tietoa / inspiraatiota muualta valmiina. Koin myös, että ympärillä ei ollut riittävästi ihmisiä, kenen kanssa näitä asioita jakaa ja ajattelin, että ehkä nörttinä löytäisin lisää samanlaisia hulluja kavereita.... :)
 
4. Suosikkivaatteesi tai asusteesi?


Musta bleiseri ja rannekello. En tiedä onko nämä suosikkeja, mutta niitä mulla näkee kaikista eniten ja ehkä ne myös kuvaa tyyliäni parhaiten.


 
 
5. Tärkein ihminen elämässäsi?


Don't make me choose!!!! Oikeesti kaikki perheenjäsenet, koirat ja ystävät ovat yhtä tärkeitä, mutta jos joku pitää valita, niin se on isäni ja johtuu puhtaasti siitä, että olemme niin samanlaisia ja ymmärrämme toisiamme täysin. Ja luojan kiitos, kukaan ei ole samanlainen kuin me, eihän sitä kukaan kestäisi! ;) 
 
6. Mitä harrastat bloggaamisen lisäksi?


No yleistäen, niin varmaan liikunta, kuvataiteet, muoti, kokkailu.....perustuen siihen, mitä teen vapaa-ajalla ja miten rentoudun...


 
 
7. Mikä sinunsta tulee isona?


Ounou, tuleeko musta vielä isompi! Mä luulen, että mä alan vihdoin olla sillä alalla, mitä mä haluan tehdä ja toivottavasti musta tulee alan asiantuntija jossain vaiheessa. Jossain vaiheessa varmaan oma perhe ja omakotitalo ja sitten eläkkeellä sinne Pariisiin Chanelille ja sitten talviasunto Espanjasta tai jotain... ;) Hassua, että vielä muutama vuosi sitten mulla oli suuria suunnitelmia, mutta nyt mä alan oppia nauttimaan hetkestä ja toivon, ettei aika menisi niin nopeasti eteenpäin, sekä annan mennä ja katson mitä elämä tuo tullessaan....
 
8. Unelmasi...


Kuten sanoin, niin haluan elää hetkessä ja otan kaikki haasteet ja mahdollisuudet vastaan mitkä tulee, joten unelmat on nyt nyt tällaisia pieniä....matka New Yorkiin, pari kivaa ravintolaillallista, paljon aikaa perheen kanssa ja lämpimämmät keli. Myös ostoslista on pitkä! :)
 
9. Kaupunki vai maaseutu?


Ehdottomasti kaupunki!!


 
10. Kengät vai laukku? Millaiset tai mikä?


Laukut. Kaikenlaiset laadukkaat laukut miellyttävät silmääni, mutta vain harvat ja valitut kolahtavat.  Tämä laukkujuttu meni niin pitkälle, että mulla ei ole tällä hetkellä riittävästi kenkiä ja tänä vuonna keskityn kenkävalikoiman kartuttamiseen.
 
11. Mitä odota tulevaisuudelta?


Sitä että olen onnellinen ja lähipiirissäni kaikki ovat terveitä. :)



Vastaukset Elinan 11 kysymykseen:

1. Kuvaile lyhyesti omaa tyyliäsi.
 
Klassinen, minimalistinen ja chic. En lähde kaikkien trendien perään, vaan kartutan vaatevalikoimaani pitkäjänteisesti. Yritän muuttaa tyyliäni ikääni vastaavaksi, en siis näe itseäni samoissa vaatteissa, joissa kaikki 6 vuotta nuoremmat bloggaajat pyörivät...ja toivon, että pystyn samaan myös kolmenkymmenen vuoden päästä. Tai sanokaa te, ois kiva kuulla mitkä ovat teidän mielestä mun tyylin avainsanoja???
 
2. Haluaisitko asua jossain muualla kuin Suomessa? Jos joo, niin missä?
 
New Yorkissa.
 
3. Missä kaikissa maissa olet vieraillut ja mikä niistä oli lemppari?
 
Kuten sanotaan, niin pääkaupungin näkeminen ei vielä kerro mitään itse maasta, siksi kaupunkeihin perustuen on vaikea sanoa, mikä maa on lemppari. Uskoisin kuitenkin, että Suomen lisäksi viihtyisin parhaiten joko Venäjällä tai Jenkeissä. Muita maita ovat Ranska, Englanti, Espanja, Ruotsi, Norja, Viro, Valko-Venäjä, Tsekki, Turkki, Kreikka, Venäjä USA....oisko siinä? 
 
 
 
4. Pidätkö enemmän rauhallisista koti-illoista vai bileistä ja kavereiden kanssa rellestämisestä?
 
Aiemmin ehdottomasti bileistä, mä olin ihan party animal!! Nykyään koti-illoista. Ehdottomasti. Tosin, välillä on kiva mennä viihteelle, kuten viime lauantaina... ;)
 
5. Oletko kenkä- vai laukkufriikki? Vai joku muu friikki?
 
Laukkufriikki. Yes, that's me. :)
 
6. Lempielokuvasi? Ei tän hetken lemppari vaan ihan kaikkien aikojen lemppari.
 
Kaikkien aikojen lemppari on ehkä Sinkkuelämää, koska se tuli ensimmäisenä mieleen. Muuten tykkään romanttisista komedioista. Myös Tom Hanksin, Adam Sandlerin ja DiCaprion leffat on aina varmoja nakkeja.  
 
 
 
7. Mistä lempiaamiaisesi koostuu?
 
Kahvia, mehua, paahtoleipää, keitettyjä kananmunia, jogurttia. 
 
8. Mieleisin lemmikki olisi: kilpikonna, käärme, papukaija vai tarantella?

Papukaijoja mulla on ollut, eli näistä neljästä se. Muuten suosikkeja on pikkukoirat, erityisesti chihut ja erityisesti Mollu ja Pinni. :)
 
9. Jos voittaisit lotossa 1 milj. euroa, mitä tekisit?
 
Ostaisin omakotitalon, asunnon vanhemmilleni läheltä ja asunnon siskolleni. Jos jäisi rahaa, niin kävisin Nykissä ja ostaisin kalleimman Chanelin, mihin rahat riittäisi. ;)
 
 
 
10. Jos voisit muuttaa itsestäsi yhden asian, mikä se olisi?
 
Olisin vähemmän herkkä ja kasvattaisin vielä paksumman nahan. Olisin vähemmän vaativa itseäni ja muita kohtaan ja mulla olisi enemmän kärsivällisyyttä katsoa sivusta, kun toinen mokaa samassa asiassa kerta toisensa jälkeen...
 
11. Tiedätkö, mikä haluat olla isona?
 
Ks. edelliset kohdat 7, 8 ja 11.




Omat 11 kysymystä seuraaville:
 
1. Luottomeikkituote ja miksi?
2. Luottohiustuote ja miksi?
3. Tuotemerkki, jonka laatuun voit aina luottaa?
4. Lempilaukkusi ja mi(t)kä vielä puuttuu valikoimasta?
5. Paras ravintola Suomessa?
6. Ikimuistoisin matkasi ja miksi?
7. Jos luet blogiani, miksi pidät siitä?
8. Mikä on paras ja huonoin ominaisuutesi?
9. Oletko ura- vai perheihminen?
10. Mikä SINUSTA tulee isona?
11. Kerro jotain itsestäsi, mitä kukaan ei vielä tiedä?

Mun haasteiden jakaminen eteenpäin on tunnetusti huono, sillä kun alan etsimällä etsiä, niin en koskaan löydä blogeja, jotka täyttävät haasteen kriteerit, joten. Haastan seuraavat: Sofia, Annika, Preppy Little Pictures, Aino-Kaisa, Cara, loput saisivat löytyä omien lukijoiden joukosta, koska erityisesti mua kiinnosta mitä te vastaatte noihin mun kysymyksiin ja tietysti kysymykseen nro 7!! ;)

6 kommenttia:

  1. Tässä blogittoman lukijan vastauksia.
    1. Luottomeikkituote ja miksi?
    Clinique Lash Power-ripsiväri, koska sen voi pestä pois vedellä.
    2. Luottohiustuote ja miksi?
    Sellaista mulla ei ole. Kunhan ei ärsytä nahkaa niin kelpaa
    3. Tuotemerkki, jonka laatuun voit aina luottaa?
    En taida olla kovinkaan merkkiuskollinen, sillä sellaista tuotemerkkiä, jonka laatuun voisin aina luottaa, ei ole vielä tullut vastaan. Lumene on lähimpänä.
    4. Lempilaukkusi ja mi(t)kä vielä puuttuu valikoimasta?
    Nahkainen clutch ja arkikäytössä oleva nahkainen olkalaukku jakavat ykkössijan. Oikeasti tarvitsisin kauniin keskikokoisen laukun, jota voisi kantaa tarvittaessa vaikka messengerina. Sopiva hinta, laatu ja estetiikka ei vain ole vielä kohdanneet näkemissäni laukuissa.
    5. Paras ravintola Suomessa?
    En osaa valita parasta, kun parhaita kokemuksia on niin monesta hyvästä paikasta. Ehkä jokin näistä: Demo, Postres, Gaijjin, Juuri
    6. Ikimuistoisin matkasi ja miksi?
    Eräs bussimatka Ranskan alpeille. Emmin pitkään, uskallanko lähteä matkaan enimmäkseen vieraiden seurassa, mutta uskalsin kuitenkin. Kannatti lähteä, vaikka bussimatkaksi se kyllä oli vähän liian pitkä.
    7. Jos luet blogiani, miksi pidät siitä?
    Poimit inspiroivia kuvia tyylikkäitä henkilöistä netin syövereistä ja pidän myös tyylistäsi.
    -MK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ihanaa kun jaksoin nähdä noin paljon vaivaa vastauksesi eteen!! Mä olen kyllä niin onnekas, kun mulla on tällaisia lukijoita. :) Ja kiitos ravintolavinkeistä! :)

      Poista
  2. Done, hon! :)

    http://laguerita.blogspot.mx/2013/03/stolen-jeans-and-challenge.html

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...