sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

10 018


WOW!!! Nyt se sitten tapahtui. Yli 10 000 lukijaa / viikko pelkän blogilistan kautta. Tuo on kyllä niin käsittämättömän suuri luku, että mä en voi kuin ihmetellä, että blogini tosiaan houkuttelee ja kaikki kommentoijat ovat vielä niin ystävällisiä ja aidosti kiinnostuneita!! Eli tässä vaiheessa ISO KIITOS kaikille teille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä yritän jatkossakin parhaani mukaan pitää teidän mielenkiinnon yllä, yllättää ja ilahduttaa teitä - samalla tavalla kuin tekin teette sen mulle! Välillä kuulen tutuiltani, että joku tutun tuttu lukee blogiani ja pitää siitä - Se on huikeeta! Musta on älyttömän ihmeellistä ja tunteellista kuulla, että te siellä jossain olette aidosti kiinnostuneita mun kuulumisista ja jaksamisista, että te jaksatte iloita puolestani ja ennen kaikkea jaksatte kuunnella mun valitusta ja vielä tulette silti takaisin. Sitä on välillä vaan mahdoton ymmärtää ja uskoa todeksi. 

Kiitos vielä ja muistakaa, että aina saa toivoa postauksia!! Tässä muutama ehdotus, jos ne saa kannatusta, niin voin toteuttaa. Haluatteko kuulla enemmän jonkun tietyn julkkiksen tyylistä? Haluatteko kuulla vinkkejä, mitä pukea päälle tiettyyn tilaisuuteen tai mitä yhdistää tiettyyn vaatteeseen? Näitä olisi kiva toteuttaa ja niistä voimme varmasti oppia kaikki, minä mukaan lukien.... :)

4 kommenttia:

  1. Hih, sä olet nyt ihan tulessa! Valtava lukijamäärä, ja haastattelu :) Ihanata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Niin mä taidan vähän olla, hih. :)

      Poista
  2. Ehdottomasti Mollun ja Pinnin esittelypostaus! vaikka ei vaatteisiin liitykkään. Ja sitten kaikkien laukkujen esittelypostaus olisi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideoista, eiköhän nuo helposti onnistu! :) Mikäli et ole huomannut, niin jostain asusteosiosta pitäisi löytyä mun vanha laukkupostaus, mutta voin tehdä uudenkin.... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...