perjantai 8. helmikuuta 2013

wanted


Vihdoin viikonloppu! Keskiviikon sairasvapaa teki terää ja olin jo eilen ja tänään normaalisti töissä, vaikka en ihan terve vielä olekaan. Yksi terveyden ja sairauden mittari on kuitenkin se, että kiinnostaako mua muoti ja löydänkö mä mitään shoppailtavaa ja ihailtavaa. Tiistaina ei nimittäin kiinnostanut mikään, eikä juuri keskiviikkona. Mutta nyt vaikka lämpömittari näyttää edelleen 35,8C, mun muotimittari on selvästi korkeammalla.....nimittäin! Mä tiedän, että olen vähän nukkunut onneni ohi, kun ihailen nyt näitä Isabel Marantin saapikkaita, mutta ei niiden tarvitse olla juuri nämä! Lähinnä houkuttelee musta väri, tuollainen keskipituinen löysä varsi ja ehkä kiilakorko. Kaikesta muuta olen valmis tinkimään. Onko kellään mitään ideoita, mistä vastaavantyyppiset kengät voisi löytyä?? ......mulla on ihan sairas kenkäpula.... :)

4 kommenttia:

  1. Ei aavistustakaa mistä löytyisi vastaavat. Olen ihastellut samoja saapikkaita. Marantin kengät menevät kuin kuumille kiville. Kiilakantaiset sneakersit myös aina loppu. Olisivat aika makeet kevääksi. :)

    -Mia http://mias-mia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, todellakin, jos joku päivä päättää ostaa Marantin kengät, niin pitää olla valmiiksi rahaa tilillä ja heti kun oma koko löytyy, niin jahkailematta laittaaa tilaukseen....seuraavana päivänä voi olla jo myöhäistä!! ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihan supertäydelliset, sopii niin paljaisiin jalkoihin, sukkiksiin kuin farkkuihin....toivottavasti ensi syksynä löytyisi jotain vastaavaa! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...