perjantai 1. helmikuuta 2013

wanted

Mä olen yleensä aika uskollinen kosmetiikan käyttäjä, eli kun löydän jotain mistä pidän, niin en kovin helposti lähde vaihtamaan. Yleensä kaikki hyvät löydöt onkin tullut tehtyä sattuman kautta, eikä niin että mä ostaisin kilokaupalla erilaisia meikkivoiteita ja etsimällä etsisin sitä parasta. Joskus hyvät jutut löytyvät suosituksesta, joskus niitä saa sattumalta lahjaksi ja joskus ne saattavat olla ilmaisjakelutestereita... Anyhow...viime aikoina mua on alkanut kovasti kiinnostaa hyvin monet uudet tuotteet, joten älkää ihmetelkö, jos tulevaisuudessa kosmetiikkapostauksia alkaa tulla enemmän. Yksi tuote, joka kovasti houkuttelisi on Laura Mercierin Tinted Moisturizer. Mä oon yrittänyt etsiä mistä sitä voisi tilata, mutta ei vieläkään onnaa. Onko kukaan kokeillut ja tiedättekö kuinka kauas pitäisi lähteä, jotta tällaisen voisi ostaa? Eihän Tukholmassa sattumoisin olisi? :)



Jos haluat kuulla mitä muuta mulle kuuluu, niin jatka lukemista, muussa tapauksessa asia oli tässä. Eli mä olen ilmeisesti tartuttanut jonkun flunssan, mikä ei sinänsä olisi ollenkaan ihme, sillä niin perheessä, kaveripiirissä kuin työpaikalla kaikki sairastaa ja yskii! Aamulla olin ihan sairaan väsynyt, niin väsynyt, että oli heikko happi. Lounaaseen mennessä huomasin, että mulla oli suorastaan äklö olo. Silloin vielä ajattelin, että se johtuisi kahvista ja tyhjästä vatsasta. En kuitenkaan pystynyt syömään kuin vähän salaatinlehtiä ja joitakin joukkoon eksyneitä muita vihanneksia. Yllättävää kyllä, salaatinlehtien jälkeen tuli virkeämpi olo, mutta tuntia myöhemmin olo alkoi tuntua flunsaiselta. Klo 15 lähdin kotiin ja ajaessa tuli taas äklö olo. Pakotin itseni syömään keittoa, ruisleipää ja valkosipulia, vedin särkylääkkeet ja kuumat kotitekoiset mehut naamariin ja menin päikkäreille. Herätessä oli sitten päänsärky ja lämpö edelleen 35,8C - eli edelleen veto pois. Äskön kävin eukalyptussaunassa ja nyt on jo hieman parempi fiilis.... Mä en kyllä aio luovuttaa taistelematta, huomiseksi on ohjelmaa ja muutenkin kuinka pyllystä sairastaminen on!!

Laitoin nyt jazzin soimaan ja kohta ois ruokana fajitaksia. Mä yritän päästä nyt perjantaifiilikseen, niin ehkä mä selätän tän taudin... :) Mitäs vielä... Uusi Tangle Teezer on sairaan hyvä!! Kokeilin sitä äskön ja hiusten harjaamiseen meni ehkä minuutti jos sitäkään, eikä harjaan jäänyt yhtäkään hiusta. :) Ja geelilakkaus. Nyt on tullut kaksi viikkoa täyteen ja koska kynnet olivat kasvaneet ja mä leikkasin niitä, niin lakka on alkanut hieman lohkeilla, kuten odotella saattoi. Aion korjata ongelman kynsilakalla, mutta olen kyllä ehdottomasti ostamassa itselleni geelilakkatarvikkeet! Kaksi viikkoa on varmaan optimiaika geelilakalle, mutta kotikäytössä se tulee niin edulliseksi, että se voittaa kyllä mennen tullen niin rakennekynnet kuin tavallisen kynsilakan, mee like! ;) Yksi kysymys, millaisella viilalla lakka tulisi viilata pois? Onko sille karheudelle jotain numeroa/nimiä ja mistä sellaisen viilan voisi ostaa??

Nyt on tarpeeksi kysymyksiä yhteen postaukseen, joten mä lähden tästä parantelemaan itseäni! Hyvää perjantaita kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Mul on Laura Mercierin valopuuteri, superhyvää tavaraa, Tukholmasta saa:) Jaksatko oottaa maaliskuuhun?;)

    VastaaPoista
  2. Kissandmakeupny.com sieltä voi tilata Suomeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, täytyypä tarkistaa sivusto! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...