lauantai 16. helmikuuta 2013

snickersit??



Okei, mä myönnän, että tällä hetkellä mun mielessä pyörii useammin erilaiset kengät kuin ruoka ja se on paljon se! Ebayssa on nyt menossa hirveä kisa nilkkureista, ja sellainen kisailu on kuulkaas paljon jännittävämpää kuin ravit tai rahapelit, just saying... Toisia kenkiä ihailen verkkokaupassa, mutta ne mä ostan vain jos tästä eBay -jutusta ei tule mitään. Sitten mä tarttisin kaupunkitennarit, sellaiset, joilla voisi kulkea tunteja kaupungilla ja jotka olisivat hyvät kaupunkilomilla.

Tennareihin liittyen olisinkin halunnut kysyä teidän mielipidettä wedgetennareista. Olen nähnyt niitä monien raskaana olevien naisten päällä ja jotenkin tuntuu, että siinä elämäntilanteessa korot eivät ole se kaikista ensimmäinen vaihtoehto, tai mistä mä sen tietäisin.... Joka tapauksessa mulle, snickersit tarkoittaa mukavuutta ja korot tyyliä, niin mä en oikein ymmärrä mitä näillä wedgetennareilla haetaan? Esimerkiksi Ashin yksiväriset tossut näyttää aika kivalta, mutta mä en tiedä tulisiko niille käyttöä, koska ne ei edelleenkään ole korkokengät, mutta epäilen, että ne eivät ole yhtä mukavat kaupunkilomilla kuin perussnickersit, vai onko??

Isabel Marantin wedgetennarit ovat makuuni liian massiiviset ja muutenkin tässä tapauksessa kävisi hyvin vaikka jokin Zaran versio, tai tuo mainitsemani Ash. Mutta edelleenkin, onko tämä vaan jokin trendijuttu, vai onko nämä oikeesti mukavat jalassa?? Anyone? :)

4 kommenttia:

  1. Mulla on juuri nuo Ash:in wedgetennarit ja ne on supermukavat jalassa. Ihan hyvin jaksaa mennä kaupungilla. Ja omaan silmään nuo on hieman siistimmät kuin ihan perus tennarit. Suosittelen.

    T:Espoolainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok, hyvä tietää, mukavuus ennen kaikkea!! :)

      Poista
  2. Hei! Minultakin löytyy yhden Ashit, sellaista vähän sirompaa mallia olevat. Omaakaan silmääni eivät miellytä turhan jyhkeät wedget. Suosittelen myös Asheja lämpimästi, sillä niillä tosiaan jaksaa tarpoa päivät pitkät!

    Kiitos tässä samalla todella upeasta blogista, jota on ilo seurata :)

    t. Päivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm....pitäisiköhän munkin koittaa, mallin pitäisi kyllä olla todella siro ja täysin yksivärinen.... Kiitoksia kovasti! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...