tiistai 26. helmikuuta 2013

Salvatore Ferragamo


(Kuva: Buro 24/7)

Muistatteko kun postasin aiemmin Salvatore Ferragamon kevään malliston kuvia? No nyt katselin syksyn mallistoa ja näytöksen vieraita, ja bongasin tämän asukokonaisuuden kevätmallistosta. Mä olen ihan totaalisen hullaantunut yksivärisiin asukokonaisuuksiin, joista tämä nude, musta ja valkoinen väri ovat ehdottomia suosikkeitani! Muut voivat pukeutua kukkiin ja pastelleihin, mutta mun kohdalla ne on jo menneen talven lukia....tämä on se lookki, jonka voisin vetää päälleni joka päivä!! I-H-A-N-A!! Viime aikoina olen kovasti googletellut kietaisuhameita ja trensseja, ja tässä nyt se syy....himo tuli jostain alitajunnasta ja vaikka olinkin ihaillut kyseistä mallistoa aiemmin, ennen tätä kuvaa en tajunnut, että tämä se oli, miksi mua niin kovasti viehätti nämä tietyt vaatekappaleet. Voivoivoi......Zara I'm counting on you!!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...