torstai 21. helmikuuta 2013

(kenkä)kuulumisia


Koska nyt on pari päivää ollut hitaampi postaustahti, ajattelin taas kertoa pikaiset kuulumiset.... Mulla on edelleen yskä ja nyt on pari päivää, varsinkin tänään, ollut taas sellainen olo, niin kuin ois taas flunssanpoikasta ilmassa, vaikka edellisestäkään ei oo vielä selvitty, grrrrrrrr!! Sitten on aika paljon työjuttuja meneillään, mutta ei niistä sen enempää. Ja silloin kun mulla on aikaa, niin fiilistelen näillä Phillip Limin nilkkurikuvilla.  Kysessä siis samat kengät, jotka ovat mulla nyt matkalla, ja koska edellinen kuva oli niin pieni, niin päätin jakaa nämäkin (kuvat lainattu).





Näiden lisäksi mä surffailen vähän väliä netissä katsomassa muita kenkiä - ostoslistalla on tällä hetkellä jo 8 selvää himotuskohdetta ja vielä kaksi paria ovat edelleen vasta väritasolla, luojan kiitos!! Kaikki kengät ovat oikeasti tarpeellisia ja jos täällä on uusia lukijoita, niin, oikeesti tarkoittaa OIKEESTI....sillä mä en ole koskaan ollut shoelady ja nyt se on kostautunut, kun vaihtoehtoja on jäljellä tyyliin kaksi...

Mutta kengät eivät ole ainoita mielenkiintoisia kohteita. Kuten kerroin IRO:n jakkuni teki niin suuren vaikutuksen muhun, että tilasin tänään 50% alesta mustan pitkähihaisen IRO:n villamekot. Sekin oli perusteltu ostos, koska mietin sitä ainakin pari viikkoa (ihme ettei mekkoa myyty sinä aikana pois) ja mun 2013 ostoslistalla on hyvät ja laadukkaat jokapaikan mekot. Vielä kun DVF:t löytyisi tässä seuraavien kymmenen kuukauden aikana! ;)

Jostakusta voi kuulostaa tyhmältä ja järjettömältä, että mä höpisen täällä jatkuvasti mun ostoksista, mutta mä huomaan koko ajan enemmän ja enemmän, että tällainen suunnitelmallinen shoppailu toimii mulla paljon paremmin! Hankintoja tulee oikeasti käytettyä, niistä tulee pidettyä paremmin huolta, ne lämmittävät mieltä joka kerta yhtä paljon kuin uutena ja onpahan vähemmän kierrätettävää! Kukin tyylillään, kuten mulla on usein tapana sanoa...;) Jos jotakuta kiinnostaa tietää, mikä on mun seuraava laukkuinvestointi, niin myönnän, että se kiinnostaa minuakin. Tällä hetkellä en ole vielä päässyt mihinkään lopputulokseen, mutta uskoisin, että seuraavat ostokset liikkuvat akselilla Balenciaga, Chanel tai Celine.........................ja näin nuhanenä selviää vielä yhdestä illasta ja siirtyy kuumaan suihkuun lämmittelemään! Adios! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...