keskiviikko 27. helmikuuta 2013

inspiraatio





(Kuvat lainattu.)

Mä en keksinyt mitään järkevää sanottavaa, joten päätin jakaa muutamat inspiroivat Celine-kuvat, jotka taannoin tallensin koneelleni. Mulla on tällä hetkellä todellinen himo laukkuihin, joissa on pitkä olkahihna, mutta totuus on, että mä tarvitisin toisen tumman ison laukun, jotta Celinen laukkuni voisi välillä lomailla. Ajatus kolahti päähäni eilen, kun imuroin rakkaani ekaa kertaa sitten elokuun ja totesin, että se on jo palvellut mua koko rahan edestä ja haluan, että se kestää loppuelämän. Tiedättehän miten käy ihmisille, jotka urheilevat tai tekevät työtä liikaa?? Niin lihasten kuin aivojen täytyy välillä palautua ja sama koskee myös kenkiä ja laukkuja, siten ne saa parhaiten kestämään.....  Noin muuten, takana on aika raskas päivä ja mun pää lyö tyhjää pahemman kerran, en muista milloin olisin viimeksi niin rikki. Joten ei muuta kuin ajoissa nukkumaan ja nokka kohti kevättä. Toivottavasti saisi jo useammin herätä auringonpaisteeseen ja voisi pian vaihtaa kevättakkiin.... Kuulemiin! :)



4 kommenttia:

  1. Moikka!

    Mulla olis kysyttävää sensationailista, nimittäin voiko sitä käyttää tavallisilla kynsilakoilla? Jos siis laittaa kaikki muut ohjeen mukaan mutta jättää sen sensationailin värillisen lakan pois ja laittaa normaalia kynsilakkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulemma voi, ainoastaan joutuu odottamaan kauemmin lakan kuivumista, mutta jos ei ole mihinkään kiire, niin ei mitään estettä - näin sanoi kynsihuoltaja. Itse en kuitenkaan ole kokeillut. :)

      Poista
  2. tosi kaunis laukku! -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siinä on kyllä sitä jotain ja toimii hyvin värillisenä! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...