sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Hyvää laskiaista!


Vielä kerkiää toivottaa hyvää laskiasta, joten hyvää laskiaista!! Mä ajattelin nyt kirjoittaa pikaiset kuulumiset, sillä mulla on morkkis tästä sairastamisesta ja blogihiljaisuudesta. Kun vähän väliä särkee päätä, vatsaa, yskittää, nenä on tukossa ja yrittää hoitaa siinä samalla arkirutiineita, niin jotenkin pää ei vaan toimi ja tänne ei saa mitään järkevää laitettua....

Huomenna mä olen menossa juhlimaan kuusivuotiaan synttäreitä, joten olen ajastanut huomiselle yhden jutun ja yritän vielä illalla postailla jotain muuta. Nyt pitää mennä paketoimaan lahjat ja kirppistuotteet ostajille! Mä odottelen myös palkkapäivää, johon on enää reilu viikko. Mua himottaisi yhdet kengät ja yksi mekko, ja ennen kuin kukaan kerkiää sanoa, että heihei, mitäs tää tällainen, niin sanonpahan vaan, että kumpikin on mulla ostoslistalla!! ;) Kyseessä on kuitenkin aika hinnakkaita juttuja, joten tätä täytyy taas miettiä ja punnita...toivon vaan, ettei tuotteet menisi sinä aikana....

Kirppisostajille tiedoksi, että olen vastannut kaikkiin kyselyihin ja eräältä olen myös kysellyt vieläkö hän on ostamassa, sillä seuraavat kolkuttavat ovelle. Tarkistakaahan siis mailinne / roskapostinne / kommenttiboksit jne!!

Jos täällä on Pinterestin seuraajia, niin käykää katsomassa mun pintauksia, niitä on tullut tänään taas useampi lisää. Ja psssst, voi olla, että lähitulevaisuudessa mut löytää myös Instagrammista, mutta kun se tapahtuu, niin kerron siitä varmasti täällä erikseen. Nyt ei muuta kuin hyvää yötä kaikille ja pysykää terveenä! :)

1 kommentti:

  1. Joo instagram olis kiva kyl tää nimettömyys siinä vaan katoaa mut ihan sama ainakin osittain.
    Onneksi on tämnä sun blogi mitä voi lukea ja piristyä, vaikka muuten ei niin kiva päivä olisikaan. Kiitos =)
    -Eric

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...