lauantai 9. helmikuuta 2013

hiekkalaatikkoasu


Mä olen rakastanut haalareita aina! Erityisesti farkkuhaalareita ja tuollaisia lappuhaalareita, tai miksikä niitä lapsilla kutsutaan.... Mulla on ollut niin hameversiota, shortsiversiota kuin housuversiota elämäni aikana, ja niin farkkukankaasta kuin vakosametista, mutta just nyt ei löydy mitään. Mä olen yrittänyt jo pitkään etsiä kissojen ja koirien kanssa uutta farkkuhaalaria, tuollaista keskisinistä, vähän kulutettua sekä pitkillä että lyhyillä lahkeilla, mutta ei sitten onnaa millään!

En haluaisin laittaa haalariin satoja euroja, vaan jokin ketjukaupan vaihtoehto sopisi tähän tarkoitukseen mainiosti. Mulla on joku ihmeen fiksaatio, että olisin nähnyt sellaisen jossain (kevään?) H&M luettelossa, mutta koska kaikki lehdet ovat tällä hetkellä paperinkeräyksessä ja netistä ei löydy mitään, niin olen alkanut epäilemään itseäni.... Anyone?

2 kommenttia:

  1. ostin itse juuri tuollaisen keskisinisen pitkillä lahkeilla aleksanterinkadun mangosta 15e alehintaan!
    käy kysymässä jos niillä vielä olisi siellä, kaverilleni ainakin oli löytynyt vielä varastosta vaikka niitä ei esillä enää ollutkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mä soitin heti kaikki Mangot läpi, mutta sitä ei ollut missään, eikä netistäkään löytynyt kuin Kreikan sivustolta kuva, höh... Kiitos kuitenkin vinkistä ja täytyy jatkaa etsintöjä!! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...