keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Click!!


Mä olen kyllä ihan sekaisin, meinasin äskön alkaa kirjoittaa suoraan englanniksi...joskus ajattelen eri kielillä ja sitten saatan sanoa ihmisille asioita eri kielillä...töissä tätä tapahtuu usein, kun on ulkomaisia ihmisiä paikalla ja nyt on varmaan vieroitusoireita saikulle jäämisestä. Tänään tosiaan jäin kotiin ja päätin viettää päiväni lepäillen. Nukuin klo 13 asti, sen jälkeen tyhjensin tiskikoneen, söin ruisleivän ja keitin marjakeiton, minkä jälkeen siirryin lepäilee sohvalle ja katsoin pari jaksoa täydellisiä naisia. Vieläkin hengaan pyjama ja aamutakki päällä ja täytyy sanoa, että lepopäivä oli paikallaan. Olen edelleen kipeä, nyt on vuorossa yskä, mutta sainpahan ainakin nenänpieleni vähän parempaan kuntoon....se niistä mun kuulumisista! ;)

Sitten asiaan. Mytheresalla on nyt tällainen kiva aloitussivu, missä annetaan vinkkejä, millä voi erottua muotimassasta ja varmistua, että tulee varmasti kuvatuksi. Kuvat ja vaatteet voit katsoa tästä.

Mä muistelen aina, kuinka olin itse Nykissä muotiviikkojen aikaan ja sain seuralaiseni mukaan ihmettelemään Lincoln Centerin edustalle. Yhtäkkiä pukuun pukeutunut trendikäs tummaihoinen mies tuli kysymään multa, olenko tulossa? Mä vähän jäädyin ja sopersin jotain, että mulla on seuraa tms... mihin mies kohautti olkapäitään ja jatkoi matkaansa kävellen suoraan sisälle. Mahtaakohan tällaista tapahtua enempää kuin kerran elämässä? Noh, sitä voi koittaa noilla vinkeillä, jos vielä joskus satun muotiviikkojen aikaan paikalle. Mutta vinkit voi myös ymmärtää toisella tavalla, sillä kukapa ei haluaisi onnistua kuvissa? Tässä siis syy, miksi valokuvissa aina neuvotaan pukeutumaan muuhun väriin kuin mustaan ja pitämään ryhti hyvänä... :)

Mä sain muuten nyt sellaisen vaateinspiksen BH Täydellisistä naisista, että alanpa nyt samantien googlettelemaan. Mahdollinen postaus aiheesta siis tulossa!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...