keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Who's that brunette? ;)


Muistatteko nämä kuvat, jotka postasin vähän aikaa sitten? :)



Tulin vähän aikaa sitten kampaajalta ja nää uudet hiukset tuntuu niin sairaan hyviltä! :) Jotenkin on uuden alun fiilis yhtäkkiä...ehkä se on se kevät tai sitten jotain muuta, mutta tässä ne nyt on - mun uudet hiukset! Otin pikaisen kuvan kylppärissä ja tässä valossa ne näyttää vähän punertavilta, mutta huomenna yritän ottaa paremmalla ajalla toiset kuvat, ehkä silloin mun naamakaan ei ole enää niin räjähtänyt. En vaan tänään jaksanut laittaa sitä meikinpohjustusainetta, ja jos meikkaa ennen aamu 7, tulee kotiin klo 20 ja on selvinnyt tällaisesta lumimyräkästä kuin tänään, niin ehkä sen ymmärtää.... ;)

Kuulemiin! :)

6 kommenttia:

  1. Sopii sulle yhtä mainiosti kun Louboutin -korkokengät jalkaan (en tiedä omistatko, mutta hyvin voisit ja näyttäisit super hyvältä niissäkin :D) haha.

    Itsekkin vaaleasta tänään vaihduin tummempaan :) Kivaa pientä vaihtelua! Ja jos kaduttaa, niin ei oo iso työ saada blodeja takasin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En tiedä miksi, mutta jotenkin nää hiukset tuntuu niin omilta! Tätä kyseistä väriä olen toivonut jo ties miten pitkään...ehkä olen sisäisesti ollut aina brunette ja ulkomuoto vain hämäsi vuosia... ;) Ja löytyy multa ne Louboutinitkin ja tosiaan, ne on hyvät jalassa, vaikka jotkut väittäkin muuta. Mutta ehkä sekin johtuu siitä, että mulla on niin oudot jalat, että niissä ei taas tunnu mikään muu kenkä koskaan hyvältä! Ja joo, kesällä voi sitten katsoa onko mieli muuttunut... :)

      Poista
  2. Wautsi, ma tykkaan! Jotenkin tosi chic savy, tuommoinen pehmea toffeinen...? Yum!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla luonnossa tummempi, mutta kyllä mä silti tykkään tosi paljon! :)

      Poista
  3. Tosi nätit hiukset tuli :) Mä oon menossa huomenna kampaajalle, ja vähän samaa sävyä kans olin ajatellut (tai ehkä himpun verran vaaleempaa)! Tosin mulle ne onkin "blondit", kun nyt on tummempi tukka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin, kyllä kampaajalla käynti aina piristää ja välillä on kiva koittaa jotain uutta! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...