maanantai 14. tammikuuta 2013

silmälasimeikki


Olen jo aikaisemmin kehunut lukuisia kertoja Bobbi Brownin meikkejä (joita ei valitettavasti saa Suomesta/Suomeen) ja tämänkin kuvan sekä mekkipaletin olen joskus esitellyt. Valitettavasti sitä ei taida enää olla valikoimissa ja sillä hetkellä kun tuotetta myytiin, mulla ei ollut mitään ulkomaanmatkaa tiedossa. Joka tapauksessa suunnittelen uusien silmälasien hankkimista (ehkä jopa arkikäyttöön lukulasien sijaan) ja törmäsin sopivasti näihin Bobbi Brownin meikkivinkkeihin silmälaseja käyttäville. Ehkäpä näistä on myös jollekin toiselle hyötyä... :)

4 kommenttia:

  1. Joistain nettikaupoista saa ainakin joitain tuotteita tilattua suomeen. =) Tilasin itse viime vuonna peitevoiteen simmujen alusille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olen jossain vaiheessa katsonut kanssa, mutta oikean värin arvaaminen on aina niin vaikeaa netissä... :)

      Poista
  2. Juu, kiitos! :) Silmälasit ovat päässä joka päivä, koska olen sokea kuin myyrä enkä pidä piilareista. Vaikka olenkin aika kaavoihin kangistunut meikkaamisen suhteen ei vinkeistä ole koskaan haittaa :) Moskovaan on muuten ainakin avattu Bobbi Brownin liikke, tosin en tuolloin vaivautunut sisään, koska oli niin kova tungos. Ei ole siis merkin tuotteista kokemusta, mutta mielenkiintoa kyllä olisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen lämpimästi, kaikki tuotteet mitä olen kokeillut ovat olleet erinomaisia! Erityisesti tykästyin luomiväreihin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...