keskiviikko 23. tammikuuta 2013

outfits with grey jeans

outfit3



outfit2




outfit1



Niin oudolta kuin se kuulostaakin, niin listoja ja kollaaseja tekemällä mä saan ajan kulumaan ja aivot narikkaan, ja välillä se tulee niin tarpeeseen! Tiedättehän sanonnan, rankat työt, rankat huvit? Noh, tämä on nyt sitä mun terapiaa, sillä elämässä pitää olla tasapainoa... Eli päätin pitää maanantaina ostamani harmaat farkut, ja vain jotta varmistuisin siitä, että niille olisi käyttöä, tein muutaman asuvaihtoehdot inspiraatioksi eri vuodenajoille. Jotenkin mä tykkään harmaasta väristä, se on vaihtelua perusmustalle, mutta ei kuitenkaan niin rento väri kuin denim-sininen. Ei näistä asuista ehkä jokaiseen työpaikkaan ole, mutta viikonloppuisin ja vapaalla käyttäisin näitä asuja enemmän kuin mielelläni.

Se on jännä, että vaikka jokin näyttää hyvältä toisen päällä, niin itselle kaikki asut ei vaan istu. Tai lähinnä ne ei tunnu omilta. Yksi esimerkki on mekon ja matalien saappaiden yhdistelmä - joka kerta kun testaan, mulle tulee aivan naurettava olo ja päädyn vaihtamaan asua... Nämä asut taas ovat just mua! :)

2 kommenttia:

  1. Onko kollaasissa juuri ne ostamasi farkut? :) Sillä jos ovat, täytyy Lindexin farkkumallistoa hieman käydä katsomassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muistanut katsoa merkkiä, mutta tuskinpa... :) Aika samalta ne kuitenkin näyttävät, siksi valitsin juuri kyseisen kuvan. :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...