maanantai 21. tammikuuta 2013

new in

 

Huh, mikä kiirepäivä taas! Ja tulee muuten olemaan koko viikko aikas kiireinen ja stressaava, mutta mä yritän siitä huolimatta päivittää tänne mahdollisimman paljon, ettette kaikki katoa kuin tuhka tuuleen! ;) Nyt pari kuvaa mun uusista nahkahanskoistani. Olin aiemmin ihaillut tuon tyylisiä hanskoja Pradalla ja Nathalie Schutermanilla ja Gleen Rachel Berrylla, mutta nyt mullakin on omani! :) Hanskat olivat hirmupienet, mutta sopivatkin juuri hyvin mun minikäsiin ja suhteellisen pitkiin sormiin - harvinaista! Sen lisäksi hintaa oli vain reilun kympin ja voin kyllä sanoa, että tuntuu välillä aika hyvältä tehdä tällaisia vähän edullisempia hankintoja, varsinkin, kun nää näyttää luonnossa vielä paremmalta kuin Pradat! ;)

4 kommenttia:

  1. saako esittää toiveen? uus banneri ois kiva koska ärsyttää selata aina niin alas enneku näkee postauksen.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toiveita saa aina esittää ja joskus ne jopa toteutuvat! :)

      Poista
  2. vautsi! mistä löysit? olen onnistunut kasvattamaan itsellenikin pienen himon tuon tyylisiin hanskoihin:)

    t. laurasofia

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...