perjantai 11. tammikuuta 2013

new hair?


Seuraava kampaaja-aika tosiaankin lähestyy ja mä pyörittelen jälleen kerran mielessäni eri hiusvaihtoehtoja! Eilen käytiin työkaverin kanssa läpi mikä mulle sopisi, mutta vielä ei syntynyt mitään päätöstä, nääs mun ongelma on se, että mä haluan aina pidemmät hiukset kun lyhennän niitä, ja lyhyemmät kun pidennän niitä. Ja lopulta, oli ne minkä pituiset tahansa niin en jaksa tehdä niille mitään ja pidän hiuksiani kiinni, joten pituudella ei edes niin väliä.

Väriä sen sijaan haluaisin tummentaa vielä enemmän. Koko ikäni olen ollut blondi, jos ei lasketa mukaan kahta epäonnistunutta kertaa, joista toisella kerralla yläasteella musta tuli porkkananvärinen ja toisella kerralla muutama vuosi sitten musta tuli lähes musta. Se mitä mä tavoittelen on jotain mitä näkyy näissä kuvissa, tällä hiusvärillä uskaltaisin jopa pitää pitkiä hiuksia auki tuntematta itseäni binboksi ja väri voisi kivasti korostaa vaaleita silmiäni.... Kampaaja oli tosin viime kerralla mieltä, että mun ei ehkä kannattaisi mennä enää tummempaan suuntaan?? Mitäs te sanotte, voisko tää olla mun väri? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...