torstai 10. tammikuuta 2013

Miranda style

Löysin eilen niin monta muutakin kivaa asua Mirandalla, että oli pakko jakaa nekin täällä....





(Kuvat: Zimbio)

On helppo inspiroitua asuista, joihin olisi itselläkin kaikki osaset valmiina odottamassa! Tässä on kyllä niin monta eri vaihtoehtoa, miten aion käyttää itsekin uutta nahkatakkiani, jahka kelit vähän lämpenee...

Jotenkin mä aina stressaan itseni kohdalla, että asuni on niin tylsiä ja yksinkertaisia, mutta sitten kun näen samanlaisia asuja muilla, niin en voi kuin ihailla, mistähän johtuu...? Kenkien kohdalla mulla on kyllä edelleen hirveä aukko. Viime viikonloppuna mietin ihan sairaan pitkään mitä pistäisin päälle ja vaihdoin asua kolme kertaa, syynä ainoastaan se, että multa ei löytynyt asuun sopivia kenkiä. Mä olen tosiaan pärjännyt pienellä määrällä popoja, mutta se johtuu lähinnä siitä, että talvisin mä en juuri käy ulkona, enkä joudu laittautumaan. Mutta sitten kun se hetki koittaakin.......niin sitten mä olen kyllä ihan pulassa!! Harmi vaan, että kenkävarasto ei täydy samaa vauhtia, kun perustopit tai ponnarit. Niitä ei vaan voi mennä ja ostaa kaappi täyteen. Ei ainakaan, jos haluaa kivat, laadukkaat ja hyvältä jalassa tuntuvat kengät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...