sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Miranda Kerr style





Jännää, miten makuasiat muuttuvat. Pari vuotta sitten en tykännyt Miranda Kerristä sitten yhtään, mutta about vuoden ajan olen ihaillut suurinpiirtein jokaista hänen päällään nähtyä asua! Hän on sopivan rento arkena, mikä takaa mulle ihan sikana arkivaateinspiraatiota, ja sitten taas juhlissa hänen asuvalintansa ovat ihanan naisellisiä, juuri niillä yksityiskohdilla mistä minäkin pidän (paljas selkä, syvä v-aukko tms.). Tämä mekko on vähän siinä rajoilla, että paljastaako se hieman liikaa, mutta noin yleensä hänen juhlavaatteensa ovat mun mielestä todella tyylikkäitä ja ihoa näkyy juuri sopivasti, mutta ei koskaan liikaa.

Ostoslistallani on ollut pitkään sellainen asia kuin kultaiset sandaalit, ja joku tossa kyselikin, että mitä se tarkoittaa? Noh, nämä Mirandan sandaalit ovat aika lähellä sitä, mitä mä itsekin haen. Ja Jimmy Choolla on ollut jossain vaiheessa tosi kiva malli... :)

(Kuvat: Zimbio ja Google)

2 kommenttia:

  1. miranda näyttää noissa kuvissa niin upealta :) tosin olen samaa mieltä että on siinä ja siinä ettei mekko ole liian paljastava, mutta aivan upea kokonaisuus asusteita, hiuksia ja meikkiä (huulet!) myöten silti:)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...