lauantai 12. tammikuuta 2013

kotitreeni


Tänään tein sen - ostin vihdoin nilkkapainot ja kahvakuulan! Googlettelin etukäteen mistä nilkkapainoja löytyy ja mun oli tarkoitus ajaa kotoa Isolle Omenalle, sekä tsekata matkalla Intersport, Budget Sport, Cittari ja Prisma, kunnes sain ajaessani kuningasidean ja päätin piipahtaa Tarjoustalossa! Ja mikä löytö mua siellä odotti...

Nilkkapainojen hinnat vaihtelee normaalisti 15-19€ välillä, ainakin nettikaupoissa, mutta mä sain omani hinnalla 4,99€, miettikää! Plussaa myös siitä, että väri on neutraali, eikä painoissa lue kissankokoisin kirjaimin KARHU tms. Sen jälkeen iskin silmäni kahvakuuliin. Olin miettinyt myös sellaisen ostamista, mutta jotenkin se aina jäi. Ja nyt kun huomasin kahvakuulien olevan vielä jossain tarjouksessa, ostin 6kg kuulan 13 eurolla. Ei ollenkaan paha! Oma kotikuntosali vain 18 eurolla... :) Kohta on ois tarkoitus vääntää kajarit kovemmalle ja pistää Spotifysta The Sexiest Workout Ever Playlist soimaan!

2 kommenttia:

  1. Hyvät löydöt! Joko oot ehtiny kokeilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, eilen ja tänään, ja hyvin toimii! Olen koukussa! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...