perjantai 4. tammikuuta 2013

IRO jacket - check!

Tänään sain vihdoin ja viimein 1,5 viikon odotuksen jälkeen IROn jakkuni! Pyörin aikani Vantaan tehdasalueella, sillä koko paikkaa ei kartalta löytynyt ja rakennuksen päällä luki hämäävän isoilla kirjaimilla DSV, mikä ei millään tavalla viitannut mielestäni DHL:ään tai UPK:hon, kunnes kaksi erittäin mukavaa miestä ohjasivat minun melkein kädestä pitäen oikealle ovelle! :)


Ja voitteko kuvitella onko perjantai nyt pelastettu, sillä IROn koko 1 oli kuin minun mittojeni mukaan tehty!! Tällaista ei todellakaan ole tapahtunut koskaan aiemmin. Voin esitellä myöhemmin jakun lähempää, joka on oikeasti enemmän kollaasin värinen luonnossa (pahoittelen tunnelmavalaistusta). Ja nyt voin kyllä sanoa, että  jakku on vaate koko rahan edestä! Vaikka malliltaan se on tehty rennoksi ja pörröiseksi, ja reunat on ns. viimeistelemättömät, niin materiaaleista (villa, lampaannahka) ja sisävuoren ihanan pehmeästä trikoosta näkee, että ero on huima esimerkiksi H&M:n jakkuihin verrattuna, yhtään kyllä niitäkään väheksymättä! :)


 


Tästä kollaasista tuleekin nyt tällainen vuoden 2013 projekti, joten katsotaan mihin kaikkiin juttuihin pääsen laittamaan ruksit vuoden aikana?? Hmmmm.....mitähän seuraavaksi? Täytyy muuten todeta, että nyt kun mä olen oikein tosissani eläytynyt tähän ja miettinyt mitä mä oikeasti tarvitsen, niin mulla ei ole mitään "pakkosaadaheräteostoksia" tullut vielä missään vaiheessa mieleen, eikä tehnyt tiukkaakaan olla ostamatta mitään aleista! :)

4 kommenttia:

  1. Tosi ihana ja se sopii sinulle täydellisesti. Odotan jo lisäkuvia.. :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos! Mä olen kyllä todella tyytyväinen! Ja nyt on taas hyvä, kun tietää mikä koko sopii.....jos vaikka tämä ei jää ainoaksi! :) Hyvää viikonloppua sinullekin!

      Poista
    2. Wau...! Todella hyvän näköinen ja sopii sinulle täydellisesti. Innolla odotan kuvia uudesta jakusta in action!

      -Mia http://mias-mia.blogspot.com/

      Poista
    3. Kiitos, mä olen kanssa tosi tyytyväinen ostokseeni! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...