keskiviikko 9. tammikuuta 2013

haaste: 11 kysymystä

Sain 11 kysymyksen haasteen Elle-Marielta, kiitos tästä! :)

Ja haasteen säännöt ovat tässä:
-kerro 11 asiaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi uudet 11 kysymystä
-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät



11 Asiaa minusta:

1. Mä käytän ympäri vuoden lämpimiä tohveleita. Vain joskus kesällä otan ne pois, ja tietenkään sohvalle en mene koskaan kengät jalassa.

2. Taidan olla tällä hetkellä aika koukussa nettishoppailuun, tai ainakin ”netti-ikkunashoppailuun”, kun tuntuu, että Suomessa ei ole mitään kivoja kauppoja, minne haluaisin mennä. 



3. Mä inhoan kaikenlaista krääsää ja sitä, että asunto, työpaikka tms. täytyy sillä! En todellakaan halua mitään lahjoja Tiimarista - onnittelutekstari riittää vallan mainiosti! Pyrin myös aina välillä tyhjentämään kotia heittämällä roskapussiin 40 asiaa. Luin joskus tämän kikan jostain ja se toimii. Ne asiat voi olla mitä vaan hammastikuista rikkinäisiin sukkiin ja kosmetiikkaan tms., kunhan määrä tulee täyteen.

4. En ymmärrä ollenkaan makean teen juomista. Luovuin sokerin käytöstä heti kun osasin itse laittaa sitä kuppiin ja hunajaa en ole koskaan laittanut suoraan teehen.
 

5. Mua ärsyttää itsekkäät ja päällepäsmäröivät ihmiset, sekä huonot käytös- ja pöytätavat.





6. Vaikka mä olen aika laiska meikkaamisen ja hiustenlaiton suhteen, kasvojen ihoa mä hoidan ehkä jopa liian tarkasti. Iltaisin kylppärissä kuluu helposti tunti perusrutiineihin ja mulla on erillinen rasva jokaikiselle neliöcentimetrille ja näppylälle. 
 

7. Mä pidän ”oudoista” mauista, kuten: maksa, kukkakaali, parsakaali, selleri, suolakurkut, hapankaali, valkosipuli, kaviaari ja mäti, konjakki, kuivat viinit, syön makean jälkiruoan sijaan mielelläni juustoannoksen jne., muutamia mainitakseni. 





8. Päätin joululomalla, että kun jään eläkkeelle, ostan heti liput Pariisiin ja menen Chanelin liikeeseen ostamaan itselleni jakkupuvun, jolla voin edustaa lapsenlasten rippi- ja yo-juhlissa. :)

9. Mä teen ihan sairaan hyviä lettuja ja pitsaa! Todella terveellistä.... Teininä pystyin syömään niitä vaikka kuinka paljon, nyt ei onneksi enää mahdu samanlaisia ruokamääriä vatsaan. 




10. Mä olen ihan heikkona kauniisiin kuviin, just näitäkin we heart it -sivustolta etsiessäni ihastun milloin ruoka ja milloin laukkukuviin! Kaikki kaunis saa mut huokailemaan..... :)

11. Mun lempikukkia ovat valkoiset tulppaanit, valkoiset liljat, vaaleanpunaiset pionit ja valkoiset orkideat. Joskin myös vaaleat ruusut on ihania.... Jos kukat ei olisi niin kalliita kuin ne on, niin mulla olisi aina ja joka huoneessa tuoreita kukkia.


Vastaukset 11 kysymykseen:

1. Paras päivä viikossa?

Perjantai ehdottomasti!!!

2. Salainen paheesi?
Jaa-a…? Ehkä shoppailu, mutta se ei ole salaista…

3. Onko sinulla eläimiä? Jos ei, niin haluaisitko?
Kaksi chihuahuaa, Mollu ja Pinni.


4. Mitä (materialistista) tavaraa ilman et tulisi toimeen?
Kaikista laukuista sun muista huolimatta, ensimmäisenä tuli mieleen iPad.

5. Paras kaupunki maailmassa?
New York, ehdottomasti!!!


6. Jos saisit ilmaiseksi valita, niin mikä olisi seuraava laukkusi?
Just nyt ei ole mitään mielessä, mutta ehkä mä ottaisin jonkun ison YSL:n tai Givenchyn laukun, tai Chanelin. Mun ostoslista on tällä hetkellä väri ja koko –tasolla. (Nude clutch, eläinkuosinen clutch, värillinen cluth, iso värillinen laukku, viikonloppulaukku / lentolaukku, ehkä vielä jotain...)

7. Paras tapa viettää perjantai-iltaa?
Hyvää ruokaa, viinilasi, sauna, bloggailua, jonkun tv-sarjan katselua…




8. Inhottavin kuukausi vuodessa?
Ehkä tammi-helmikuu? Syksyllä voi polttaa kynttilöitä ja odotella joulua. Tammikuussa taas odottaa vain kesää ja tietää, että edessä on vielä vaikka miten paljon pakkasia, lunta ja loskaa… Ikävyys loppuu 8. maaliskuuta, jolloin on Naistenpäivä ja jota seuraa 9.3. mun synttärit.

9. Mitä lehtiä luet säännöllisesti?
En mitään säännöllisesti. Ainoa lehti, josta ostan jokaisen painoksen on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä Vogue Collections. Nykyään iPad ja netti ovat korvanneet aika hyvin lehdet.




10. Mikä on suosikkisi tv-sarjoista?
Liian monta…. Sex and the City, Gossip Girl, Kosto, Glee, Nikita, True Blood, Grimm, Lipstick Jungle, Cashmere Mafia, Big shots…tässä siis sekä vanhoja, että nykyisiä. Myös Rachel Zoe ja Beverly Hillsin täydelliset naiset ovat aika koukuttavia.

11. Minne haluaisit tällä hetkellä matkustaa?
New Yorkiin. Voisin kyllä lähteä mihin tahansa lomalle, mutta sinne mä oikeasti haluan!! Lontookin kävisi ensihätään.


Minun omat 11 kysymystä seuraaville:

1. Arvokkain esineesi?
2. Mitä teet ensimmäisenä kun heräät?
3. Entä viimeisenä ennen nukkumaanmenoa?
4. Onko sinulla kosmetiikkatuotetta, jota ilman et tule toimeen?
5. Mikä on unelma-ammattisi ja teetkö sitä?
6. Mikä on seuraavana ostoslistallasi?
7. Millainen olisi täydellinen lomapäivä?
8. Oletko ura- vai perheihminen?
9. Paras ravintola Suomessa ja ulkomailla?
10. Onko sinulla sisaruksia?
11. Kerro jotain, mitä et ole vielä kertonut itsestäsi blogissa.


Nyt mä olen kyllä ilonpilaaja kun en jaa tätä eteenpäin kenellekään tietyille, mutta hei, mistä löytää nopeasti 11 uutta blogia, joissa on X määrä lukijoita...oi voi?! Siispä tähän saavat osallistua kaikki, ketkä blogiini eksyvät ja omaa blogia kirjoittavat! Ja kommentoida saa, jos uskotte, että voisin kiinnostua lukemaan teidän blogianne! :)


(Kuvat: we heart it)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...