sunnuntai 13. tammikuuta 2013

guerlain

No nythän näitä kauneuspostauksia tulee oikein olan takaa. Tosin blogipostaukset liittyy aina suoraan siihen, mitä mielessä liikkuu ja tällä hetkellä mä mietin vaan hyvinvointia, eli liikuntaa, syömistä, ihonhoitoa yms. Ehkäpä vaihtelu virkistää...










Joskus syksyllä mietin mun meikkirutiineja ja totesin, että niihin ei ole juuri tullut mitään muutoksia 15 vuoden aikana, minkä seurauksena totesin, että on aika kokeilla ainakin meikinpohjustusainetta. Joulupukki sitten toi mulle tämän Guerlanin kultahippuputelin, jota olen nyt käyttänyt joitakin päiviä.

Täytyy sanoa, että olen tuotteeseen erittäin tyytyväinen. Meikki säilyy aamusta iltaan täysin moitteettomana ja jopa nenänpielet ei punoita niistämisestä yhtä pahasti kuin ennen! Tuote on hyvin rittoisa (joten hintakaan ei mielestäni ole ollenkaan paha), se levittyy hyvin ja pitää posket pehmeänä koko päivän. Plussaa myös kauniista pakkauksesta! :)

Tämä on mun ensimmäin Guerlanin tuote ja nyt kyllä kovasti tekisi mieli kokeilla jotain muutakin. Olivia Palermo mm. mainitsee Guerlanin tuotteet yhdeksi suosikeistaan. Onko teillä kokemusta Guerlanin tuotteista ja mitä olette tykänneet? Itse mietin poskipunan hankkimista...

2 kommenttia:

  1. Guerlanin perus aurinkopuuteri on ihan paras! Suosittelen ostamaan kentältä tai laivalta jos mahdollista, muuten aika hintava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok, hyvä tietää! Itse asiassa toinenkin kaveri kehui just tänään niiden aurinkopuuteria, joten pakko se on uskoa! :) Ehkäpä tämä voisi sitten olla seuraava hankinta, kun vanha aurinkopuuteri loppuu... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...